سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶

نشست مشترک ستاد اجرایی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور برگزار شد.

اعلام آمادگی کمیته پزشکی کرمانشاه برای پوشش گسترده مسابقات

نشست مشترک اعضای ستاد اجرایی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور با حضور امانی مدیرکل ورزش و جوانان و رییس ستاد، مسوولین هیأت کشتی و سرپرست کمیته های مختلف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه در این جلسه که با هدف تشریح و تبیین وظایف کمیته های مختلف برگزار شد ، خسروی دبیرهیأت پزشکی کرمانشاه در این نشست به اقدامات انجام شده و تمهیدات لازم جهت پوشش پزشکی مسابقات توسط کمیته پزشکی هیأت اشاره کرد و اظهار داشت : با توجه به سطح کیفی و کمی رقابتها ضمن حضور کادر مجرب و آموزش دیده و برقراری یک واحد درمانگاه سرپایی، با بیمارستان امام رضا (ع) نیز جهت پذیرش اورژانسی مصدومین احتمالی قرارداد منعقد شده است.


وی افزود : بر این اساس و با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان هلال احمر 2 دستگاه آمبولانس MOBILE ICU ( آمبولانس دارای امکانات مراقبت های ویژه ) و با هماهنگی ایجاد شده مسوول کمیته پزشکی مسابقات هیأت در این رقابتها به صورت تمام وقت آماده ارایه خدمات به ورزشکاران هستند.  


 گفتنی است این رقابتها با شرکت 32 تیم و با حضور بیش از 250 ورزشکار طی روزهای17 تا 19 دی به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می شود.


  بر اساس اعلام فدراسیون کشتی در پایان این رقابتها، حداقل چهار و حداکثر هشت کشتی گیر برتر هر وزن این مسابقات با نظر کادر فنی مجوز حضور در مسابقات نهائی انتخابی تیم ملی جوانان آزاد راکسب خواهند کرد.


این مسابقات در اوزان 50- 55 -60- 66 74 84 - 96 و120 کیلوگرم بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد.


 کشتی گیران متولد 11/10/72 تا 10/10/75 مجاز به شرکت در این مسابقات میباشند.


کشتی گیران متولد 11/10/75 تا 10/10/76 (یکسال کوچکتر) فقط با رضایت نامه محضری ولی و گواهی پزشک می توانند در این مسابقات شرکت نمایند.