سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶

بانوی طلایی کاراته آسیا :

خدمات درمانی ارائه شده در هیأت پزشکی کرمانشاه قابل تقدیر است

بانوی طلایی کاراته آسیا با حضور در کلینیک فیزیوتراپی و توانبخشی کرمانشاه ضمن تشکر از خدمات ارائه شده در دوران مصدومیت قبل از اعزام به دوازدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ، نقش تاثیر گذار هیأت پزشکی ورزشی در موفقیت ورزشکاران را قابل تقدیر دانست.

به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه بهنوش نجفی قهرمان طلایی رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا به ضرورت بهره مندی ورزشکاران از خدمات درمانی و مشاوره ای هیأت پزشکی اشاره کرد و اظهار داشت : یقیناً این مهم سبب موفقیت ارزنده ورزشکاران در رقابتهای آسیایی و جهانی خواهد شد که خوشبختانه ورزشکاران کرمانشاه امکان استفاده خدمات مطروحه را در هیأت پزشکی ورزشی و کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی، فیزیوتراپی و کلینیک مشاوره ای دارند.


در ادامه توسط هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه از بهنوش نجفی به لحاظ کسب مدال طلای ارزشمند در رقابتهای آسیایی که آذرماه در کشور امارات برگزار شد تقدیر و تشکر گردید.


 قابل ذکر است : بهنوش نجفی کومیته کای وزن به اضافه 59کیلوگرم ایران با ارائه نمایشی تحسین برانگیز مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را برای کاراته کشورمان به ارمغان آورد.


 وی در دومین روز از پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی امارات با حضور 482 کاراته کا از 29 کشور قاره کهن برگزار شد، ابتدا نماینده ازبکستان را با نتیجه قاطع 6 بر صفر شکست داد و در ادامه حریفی از ویتنام را مغلوب کرد و فینالیست شد.


بهنوش نجفی در دیدار پایانی به مصاف نماینده چین تایپه رفت و در حالی که 2 بر صفر از حریف خود پیش بود با دو ضربه متوالی جودانگری 6 امتیاز دیگر به جمع اندوخته های خود اضافه کرد تا در فاصله 35 ثانیه به پایان مبارزه با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی دست یابد. با این اوصاف نجفی چهارمین مدال طلای کاراوان کاراته ایران در مسابقات آسیایی امارات را به نام خود ثبت کرد.


 


 


تیم ملی بزرگسالان کشورمان با کسب 7 نشان طلا، 4 نقره و 5 برنز برای نخستین بار موفق شد در مجموع دو رده مردان و زنان بر سکوی اول کاراته قاره کهن بایستد و قهرمان شود.