شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵

وزیر ورزش و جوانان خبر داد :

ایجاد 10 مرکز استعدادیابی ورزشی در کشور

با توجه به مطالعات انجام شده و در راستای پشتیبانی از ورزش قهرمانی با هدف کسب افتخار آفرینی در میادین مختلف 10 مرکز استعداد یابی ورزشی در کشور ایجاد خواهد شد.

دکتر گودرزی در گفتگویی با سایت خبری هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه ضمن اشاره به ضرورت حمایت از ورزش قهرمانی و امکان شرایط لازم جهت توسعه همه جانبه ورزش بیان داشت : استان کرمانشاه دارای پتانسیل قوی و بسیار مناسبی در عرضه ورزش می باشد که با حمایت، درایت و همت والا در کنار عزم راسخ مجموعه مسوولین و دست اندرکاران ورزش شاهد شکوفایی ورزش این دیار خواهیم بود.  


وزیر ورزش و جوانان یکی از مراکز استعدادیابی در کرمانشاه به عنوان قطب منطقه غرب و با همکاری هیأت پزشکی ورزشی ایجاد خواهد شد که پس از بررسی های لازم ، گزارش های تکمیلی به جامعه ورزش ارایه خواهد شد.


گودرزی به تشکیل شورای راهبردی ورزش استانها اشاره کرد و افزود : شوراهای راهبردی درکمترین زمان ممکن و با هدف کمک به توسعه ورزش کشور ایجاد خواهد شد.


وزیر ورزش رویکرد کاربردی نمودن علم در ورزش را یادآور شد و بیان داشت : با سرمایه های ارزشمند در هیأت های ورزشی به عنوان خدمتگزاران اصلی ورزش و حضور نخبگان و کارشناسان امر شاهد تلفیق علم و تجربه وشکوفایی ورزش کشور خواهیم بود.


قابل ذکر است وزیر ورزش روز پنج شنبه در جریان سفر یک روزه به کرمانشاه از هیأت پزشکی ورزشی بازید نمود.