شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۳

همایش سراسری خزانه دارهای پزشکی ورزشی

کرمانشاه در جایگاه برتر کشور قرار گرفت

همایش سراسری خزانه داران هیأت های پزشکی ورزشی کشور در محل هتل انقلاب برگزار شد و از نماینده کرمانشاه به عنوان استان برتر تقدیر و تجلیل شد.


به گزارش سایت خبری فدراسیون در روز نخست این همایش ضمن برگزاری مراسم تقدیر و معرفی استانهای برتر ، کارگاه آموزشی مبانی حسابداری از سوی مهدی صدرارحامی خزانه دار فدراسیون تدریس شد.


دکتر نوروزی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در مراسم افتتاحیه این همایش قانونمندی و دقت در انجام امور مالی را خط مشی اصلی فدراسیون خواند و تاکید کرد :  پیگیری این امور باید همچنان با نهایت دقت در دستورکار حوزه خزانه داری ستاد مرکزی وهیات های استانی قرار گیرد.


دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن ابراز رضایت از روند مطلوب انجام امور مالی اذعان داشت : خوشبختانه بخش مالی از جمله بخش های مجموعه پزشکی ورزشی است که با کمترین درصد اشتباه امور مربوطه را پیگیری می کند و امیدواریم با برگزاری همایش هایی اینچنین  از هر جهت مجموعه خزانه داران ستادی و استانی پزشکی ورزشی با قدرت به کار خود در این حوزه  پیش بروند.


وی با تاکید بر این مطلب که درآمدهای فدراسیون چیزی جز حق الناس نیست ، خاطر نشان کرد: به طور طبیعی با توجه به اینکه بخش عمده ای از درآمدهای مجموعه از محل عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی حاصل می شود سیاست کلی مجموعه فدراسیون قانونمندی ، نهایت امانتداری و دقت در حوزه مالی به منظور ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزش است و امیدواریم این حوزه همچنان پرتلاش  و موفق به امور خود ادامه دهد.


در ادامه این صدر ارحامی با تقدیر از تمام همکاران ستادی و استانی حوزه مالی فدراسیون تاکید کرد :  این بخش در عین اینکه نهایت دقت و وسواس را  در پیگیری امور مالی  به کار می بندند و ذره ای از قانون تخطی نمی کنند و با برگزاری کارگاه های اینچنین و رفع ایرادهای جزئی برخی همکاران، کیفیت پیگیری امور در این حوزه با قدرت ادامه یابد


تقدیر از برترین خزانه داران استانی


در ادامه این مراسم برترین خزانه داران هیات های استانی در دو گروه برتر و خوب به این شرح مورد تجلیل قرار گرفتند:


استان های برتر


1-  مریم نوروزی- خزانه دار هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه


2-  محمد بیوسنده- خزانه دار هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی


3-  صیفور ریاحی- خزانه دار هیات پزشکی ورزشی استان چهار محال و بختیاری


استان های خوب


1-   حمید غلامی- خزانه دار هیات پزشکی ورزشی استان البرز


2-   محمد حسین امینی- خزانه دار هیات پزشکی ورزشی استان فارس


3-   مختار احسانی- خزانه دار هیات پزشکی ورزشی استان سمنان