پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷

پنجمين همايش سراسري مسئولان روابط عمومي و سايت هاي خبري

هيات پزشكي ورزشي اصفهان مشتاق ارتباط قوي و مستمر با جامعه ورزش است

به بهانه پنجمين همايش سراسري مسئولان روابط عمومي و سايت هاي خبري مصاحبه اي با دكتر مهدي محمدي مسئول روابط بين المل و سايت هيات پزشكي ورزشي وعضو كميته روابط عمومي هيات پزشكي ورزشي استان اصفهان انجام داده ايم كه در زير قسمتي از آن را ميخوانيد.

به بهانه پنجمين همايش سراسري مسئولان روابط عمومي و سايت هاي خبري مصاحبه اي با دكتر مهدي محمدي مسئول روابط بين المل و سايت هيات پزشكي ورزشي وعضو كميته روابط عمومي هيات پزشكي ورزشي استان اصفهان انجام داده ايم كه در زير قسمتي از آن را ميخوانيد.


آقاي دكتر لطفا از چگونگي آغاز همكاريتان با هيات اصفهان براي خوانندگان بفرماييد؟


بنده از تيرماه سال جاري بنا به درخواست رييس محترم هيات، همكاري خودم را با هيات اصفهان آغاز كردم. همانطور كه ميدانيد هيات اصفهان يكي از موفق ترين هياتهاي استاني و تنها هيات استاني است كه همراه با فدراسيون پزشكي ورزشي به عنوان مركز همكاري (Collaborating Center) بصورت مستقل يا فدراسيون جهاني (FIMS) در ارتباط است. در اين راستا مسئولين هيات بدنبال فردي بودند كه علاوه بر تسلط به زبان انگليسي به بحث پزشكي  و ورزشي و امور جاري در آن نيز تسلط كافي داشته باشد لذا باتوجه به اينكه بنده داراي مدرك دكتري تخصصي توانبخشي ورزشي از دانشگاه UTM مي باشم از هر دو فاكتور مورد نظر دوستان براي تصدي مسئوليت امور بين الملل برخوردار بوده  بنابراين افتخار همكاري با اين هيات به بنده داده شد.


اگر ممكنه درباره كميته امور بين الملل هم براي خوانندگان توضيحاتي بدهيد؟


همانطور كه عرض كردم هيات پزشكي اصفهان به عنوان مركز همكاري (Collaborating Center) و تنها هيات استاني است كه به اين مهم دست پيدا كرده است لذا اين عنوان مستلزم ارتباط و مكاتبات مستقيم با فدراسيون جهاني است بنابراين جاي خالي اين كميته درهيات اصفهان حس مي شد كه با تدبيرمسئولان امر از تيرماه سال جاري  اين كميته نيز آغاز به كار كرد.


لطفا درباره سايت هيات و مسئوليتتون در اين قسمت هم اگر مطلبي داريد بفرماييد؟


خوب قاعدتا،هياتي مثل هيات اصفهان با حجم كاري بالا در راستاي خدمت و اطلاع رساني به جامعه ورزشي نيازمند داشتن سايت خبري فعال و به روز  و مشتاق ارتباط قوي و مستمر با جامعه ورزش است كه خدارا شكر اين مهم مدتي است به همت همكاران بنده درهيات انجام شده و بنده نيز به عنوان مسئول سايت، مسئوليت به روزرساني و البته ترجمه سايت به زبان انگليسي را برعهده دارم كه تمامي اخبار مربوط به هيات پزشكي اصفهان در اين سايت قابل دسترس مي باشد. البته بايد بگم كه هيات اصفهان در سايت فدراسيون پزشكي ورزشي هم صفحه اختصاصي دارد كه مسئوليت اطلاع رساني و به روزكردن آن صفحه هم به عهده بنده مي باشد. در ضمن لازم به ذكر است كه سايت اصلي هيات يكي از پربينده ترين سايتهاي هيات هاي ورزشي است كه من در اين جا لازم ميدانم از حمايت همه اهالي ورزش تشكر كنم.