یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴

کمیته مسابقات هیات اصفهان

فعاليتهاي ويژه کمیته مسابقات هیات اصفهان در سالی که گذشت در یک نگاه

رییس کمیته پزشکی مسابقات هیات پزشکی استان اصفهان در بیان فعالیتهای ویژه این کمیته در سال1392 فعالیتهای گسترده این کمیته در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی را ستود و همکاری هیات پزشکی اصفهان با تمامی نهادها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی در فعالیتهای مختلف اجتماعی را باعث مباهات و سربلندی این هیات داست و به اهم فعالیتای انجام شده در سال 1392اشاره کرد.

رییس کمیته پزشکی مسابقات هیات پزشکی استان اصفهان در بیان فعالیتهای  ویژه این کمیته در سال1392 فعالیتهای گسترده این کمیته در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی را ستود و  همکاری هیات پزشکی اصفهان با تمامی نهادها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی در فعالیتهای مختلف اجتماعی را باعث مباهات و سربلندی این هیات داست و به اهم فعالیتای انجام شده در سال 1392اشاره کرد.


1- پوشش پزشكي المپياد ورزشي دانشگاه پيام نور درشش ماها اول وشش ماهه دوم بطور همزمان روزانه در 10ورزشگاه  بمدت يك هفته با مجموع بالغ بر20 كادر پزشكي صبح و عصر


2- شركت در مراسم  به مناسبت هفته دفاع مقدس در نمايشگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي استان اصفهان با حضور بالغ بر 14هزار نفر ديدار كننده در طول هفته  و اجراي طرح ارزيابي سلامت جسماني مراجعه كنندگان با مجموع 10 نيرو تخصصي به مدت يك هفته . لازم بذكر است در اين مدت بالغ بر 1500نفر مراجعه كننده مورد ارزيابي سلامت جسماني (قد و وزن و توده بدني و فشار خون و قند خون و ديد چشم )قرار گرفته و به معاينه شوندگان ضمن ارائه مشاوره هاي پزشكي و ورزشي ، شناسنامه ارزيابي سلامت ارائه شده است


3-    پوشش پزشكي مسابقات كشوري تكواندو به مدت 8 روز در دونوبت دو گروه آقايان و خانمها از ساعت 8 صبح الي 22 با پوشش همزمان 8 تاتمي در مسابقات . لازم بذكر است در اين راستا بالغ بر 16 نفر كادر پزشكي اعم از پزشك و پزشكيار به اين مسابقات اعزام شده اند.


4-   پوشش پزشكي مسابقات جام مبارك رمضان به مدت يك ماه همه روزه از ساعت 20 الي 24 بطور همزمان در 10 ورزشگاه . لازم بذكر است در اين راستا بالغ بر25 نفر كادر پزشكي مسابقات در اين مدت جهت پوشش مسابقات اعزام شده اند .


5- پوشش پزشكي همايش پياده روي پرسنل و خانواده هاي نيروهاي انتظامي در هفته بزرگداشت نيروي انتظامي با حضور بالغ بر 3هزار نفر شركت كننده . كميته پزشكي مسابقات در اين همايش با برپائي ايستگاههاي ارزيابي سلامت جسماني در 5 ايستگاه اقدام به ارائه مشاوره هاي پزشكي و ورزشي و ارزيابي سلامت پرسنل و بازنشستگان و خانواده هاي محترم نيروهاي انتظامي و ارائه شناسنامه هاي ارزيابي سلامت جسماني به 300نفر از مراجعه كنندگان نموده است.


6- اجراي طرح معاينات و ارزيابي سلامت پرسنل محترم اداره كل ورزش و جوانان استان اصفهان . در اين راستا با حضور كادر پزشكي اعم از پزشك و پزشكيار و دعوت از پرسنل  آزمايشگاه تشخيص طبي طرف همكاري با منتخب هيات پزشكي ورزشي استان در محل اداره كل ورزش و جوانان استان اصفهان از تمامي پرسنل محترم آن اداره ضمن انجام معاينات جسماني و ارزيابي سلامت بطور رايگان آزمايشات خون و چكاپ (قندخون ، چربي خون ،شمارش گلبولهاي خون ، تستهاي عملكرد كبدي و غيره ) بعمل آمد.لازم بذكر است در اين طرح بالغ بر 100نفر از پرسنل محترم معاينه و آزمايشات لازم بعمل آمد و پس از مشخص شدن نتيجه آزمايشات مجدد مشاوره پزشكي جهت افراد داراي مشكلات جسماني و يافته هاي غير طبيعي پاراكلينيك انجام گرديد.


7- بیمه مسئولیت بالغ بر40 نفرازکادرپزشکی ( 90 % کادرپزشکی فعال که اغلب مسابقات راپوشش می دهند )


8-    برگزاری 4 برنامه بازآموزی جهت کادرپزشکی مسابقات


9- پوشش پزشكي مسابقات دهه فجردربالغ بر12 رشته ورزشي و8 رشته همزمان درورزشگاههاي سطح شهر


10- پوشش پزشكي مسابقات كشوري هندبال به مدت يك هفته در8سالن همزمان با مجموع 20 كادرپزشكي