شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳

بصروی تشریح کرد؛

دلایل موفقیت و برنامه های کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی قزوین

مسئول کمیته خدمات درمانی هیأت پزشکی قزوین به تشریح خدمات خود در سال جدید پرداخت.

فرزانه بصروی ، در گفت و گو با سایت خبری هیأت با اشاره بر افزایش بی سابقه آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قزوین در طول سال های فعالیت این هیأت ، دلیل آن را تدابیر شایسته دکتر اسکوئی و حمایت اداره کل ورزش و جوانان و همکاران هیأتهای شهرستانی و پرسنل هیأت دانست.


وی هدف از طراحی و چاپ 2 پوستر با عنوان « افزایش تعهدات بیمه ورزشی در سال 93» و « فرایند ارسال مدارک مورد نیاز درصورت وقوع آسیب ورزشی» خبر داد.


بصروی از طراحی این پوسترها را آشنایی هرچه بیشتر ورزشکاران از خدمات هیأت و سهولت دستیابی به غرامت مصدومیت در صورت وقوع آسیب ورزشی دانست و گفت: با طراحی این دو پوستر تمام توان خود را به کار بسته ایم تا  بهترین خدمات را به جامعه ورزشی ارائه کنیم.در پوستر اول خدمات کلینیک فیزیوتراپی که از سال 93 آغاز به کار کرده است و افزایش مبالغ پرداختی 2 برابر سال گذشته را نوید داده ایم و در پوستر بعدی، طبق یک فلوچارت مراحل اجرای وقوع حادثه را به نظر عزیزان رسانده ایم.


وی افزود: در راستای به روز رسانی ثبت آمار بیمه شدگان ورزشی، شهرستانهای تابعه را به سیستم کامپیوتری و اداری تجهیز کردیم و در بخش اسناد پزشکی نیز آنلاین هزینه مصدومین را پرداخت می­ کنیم و با آموزش اولیه اسناد پزشکی به شهرستانها هزینه غرامت تا سقف یک میلیون ریال در خود شهرستان پرداخت می شود.


بصروی یادآور شد: هدف ما از افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته این است که جامعه سالم تر با پوشش حمایتی بهتر از ورزشکاران داشته باشیم.