شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

ارائه خدمات مشاوره ای به ورزشکاران ملی پوش بدمینتون در کرمانشاه

با توجه به برگزاری اولین مرحله رنکینگ دختران رده سنی نوجوانان در کرمانشاه، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و تعامل و همکاری هیأت بدمینتون به ورزشکاران منتخب تیم ملی به صورت جداگانه در واحد های مشاوره ای و درمانی هیأت پزشکی ورزشی خدمات مطلوبی ارائه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه بر اساس تمهیدات اندیشیده شده در راستای توسعه خدمات آموزشی و مشاوره ای در نهاد متولی سلامت ورزش کشور با هدف ارتقاء سطح دانش ورزشکاران و بهبود عملکرد و کارایی در رقابتهای ورزشی، کلیه ورزشکاران تیم های منتخب خارج از نوبت در کلینیک های تخصصی پزشکی ورزشی، فیزیوتراپی و توانبخشی و واحد های مشاوره ای پذیرش خواهند شد.


گفتنی است ورزشکاران منتخب تیم بدمینتون کرمانشاه که اکثراً در تیم ملی رده سنی نوجوانان حضور دارند، ضمن انجام معاینات سلامت  از خدمات درمانی در واحد فیزیوتراپی و توانبخشی، واحد تغذیه و روانشناسی بهره مند شدند.  


قابل ذکر است رقابتهای رنکینگ بانوان رده سنی نوجوانان از تاریخ 15 مرداد ماه به مدت سه روز در کرمانشاه برگزار می شود و کمیته پزشکی مسابقات نیز با کادری مجرب و آموزش دیده و تجهیزات درمانی در محل برگزاری مسابقات را پوشش خواهند داد.