شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴

در کرمانشاه برگزار می شود :

دوره آموزشی آشنایی با مکمل های ورزشی ویژه مربیان تکواندو

با توجه به نیازسنجی آموزشی صورت گرفته در سطح هیأت های ورزشی و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده در هیأت پزشکی ورزشی در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان یک دوره آموزشی با موضوع آشنایی با مکمل های ورزشی در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هیأت پزشکی ورزشی ، رشیدی مسوول کمیته تغذیه ضمن اعلام این خبر به زمان برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت : با توجه به تفکیک درخواست های ارایه شده این دوره آموزشی در روز 15 ام مهرماه صرفاٌ ویژه مربیان سطح اول قهرمانان ملی رشته تکواندو برگزار خواهد شد و سایر دوره های نیز با هماهنگی کمیته آموزش به ترتیب اولویت و بر اساس برنامه زمان بندی اعلام می شود.


علی اشرف رشیدی خدمات ارائه شده در واحد تغذیه درمانگاه مرکزی هیأت پزشکی ورزشی را تشریح نمود و بیان داشت : با توجه به حضور کارشناسان مجرب و آموزش دیده در محل درمانگاه و دارا بودن تجهیزات به روز جهت انجام مشاوره های تغذیه ای ، شاهد افزایش کارایی و بهبود عملکرد ورزشکاران در رقابتهای ورزشی هستیم.


مسوول کمیته تغذیه هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه از تشکیل پرونده های تغذیه بر اساس فرمت های علمی برای ورزشکاران و قهرمانان مدال آور و انجام خدمات مشاوره ای در تایم های اختصاصی در راستای حمایت از ورزش قهرمانی خبر داد و افزود : ورزشکاران و قهرمانان در رشته های مختلف بر اساس برنامه ریزی جهت حضور در میادین رقابتی قبل از اعزام تحت حمایت کامل کمیته تغذیه قرار خواهند گرفت و علاوه بر ارایه مشاوره در واحد تغذیه، کارشناسان در محل تمرینی نیز حضور خواهند داشت.


شایان ذکر است در دوره آموزشی مکمل های ورزشی مفاهیم اولیه و دسته بندی مکمل های ورزشی، مکمل های موثر بر ترکیب وزن در دو بخش مکمل های کاهش وزن بدن و مکمل های افزایش وزن بدن، مکمل های موثر بر عملکرد ورزشی و سایر موارد لازم در خصوص ایمنی و عوارض مکمل ها به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد.


کلیه مربیان دارای واجد الشرایط رشته تکواندو جهت ثبت نام با ارایه معرفی نامه از هیأت تکواندو می توانند به کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی مراجعه نمایند و یا با شماره تماس 38355992 داخلی 2 هیأت پزشکی ورزشی تماس حاصل فرمایند.