وی ادامه داد: قطعاً در جریان ارزیابی و پایش این عملکردها، نکات مثبت باید تقویت به سایر همکاران تسری یابد و نقاط ضعف نیز برطرف شود. شریفی اظهار کرد: سابقاً ارزیابی از استانها صرفاً یک ارزیابی اداری بود ولی اکنون بر این باور هستیم که کار روابط عمومی به لحاظ سر و کار داشتن با احساسات و روحیه مردم با سایر بخشهای اداری بسیار متفاوت است. وی در ادامه گفت: نقش روابط عمومی به عنوان یک نهاد اثرگذار در هر دستگاه بسیار حائز اهمیت است به نحوی که امروز از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم یاد میشود
نماینده مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان استان، تصریح کرد: جایگاه اصلی روابط عمومیها همان اثر بخشی آنها است که به عوامل متعددی بستگی دارد که از مهمترین آنها توانایی فردی فعالان حوزه روابط عمومی است. وی با اشاره به مشکلات کمبود امکانات و اعتبارات در این حوزه، عنوان کرد: به نظر میرسد میتوان با بهرهگیری از عامل توانایی بر مشکل امکانات و اعتبار فائق آمد. شریفی همچنین خواستار تقویت تعامل و ارتباط دورن و برون سازمانی روابط عمومیها شد و اضافه کرد: برخی روابط عمومیها در استانها با بهره گرفتن از همین تعاملات از امکانات نهادهای دولتی برای پیشبرد ورزش استفاده میکنند.
وی همچنین بر موضوع آموزش در روابط عمومیها تاکید کرد و گفت: رویکرد وزارت ورزش و جوانان به روابط عمومیها یک رویکرد علمی است. این کارشناس روباط عمومی وزارت ورزش و جوانان با استماع نظرات و مشکلات مسئولان روابط عمومیهای ورزشی استان یزد در رابطه با انتقال موضوعات مطروحه به مسئولان مربوطه در وزارتخانه قول مساعد داد. گفتنی است؛ کمبود اعتبارات، کمبود تجهیزات و برخوردار نبودن از جایگاه واقعی، از عمده مشکلات مطرح شده از سوی روابط عمومیهای ورزشی استان یزد بود.