پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان

از برترین های کمیته مسابقات هیات پزشکی البرز تقدیر شد

برترین های کمیته مسابقات هیات پزشکی ورزشی استان البرز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولین هیات پزشکی ورزشی استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان البرز این مراسم در روز 21 مرداد ماه در محل سالن آموزش هیات برگزار گردید. در این مراسم آقایان رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان، سیداشکان اردیبهشت رئیس ، محمدحسین ناصر ملی دبیر و زمان صفری مسئول کمیته مسابقات هیات پزشکی ورزشی استان نیز حضور داشتند.


 


در ابتدای جلسه دکتر ناصرملی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تشکر از زحمات همکاران در کمیته مسابقات گزارشی از عملکرد این کمیته در سال 92 را ارئه نموده و با مقایسه عملکرد سنوات پیشین ، نقاط ضعف و قوت فعالیتهای این کمیته را برشمردند.


 


پس از آن دکتر اردیبهشت بعد از تقدیر از فعالیت های مستمر اعضای کمیته مسابقات و تشکر از همکاری ها و مساعدت های مدیرکل ورزش و جوانان در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ورزش استان ، مواردی را در خصوص دقت بیشتر در انجام وظایف محوله و مسایلی در مورد جایگاه حقوقی پزشکان و پزشکیارانی که برای پوشش مسابقات همکاری می نمایند ، متذکر شدند.


 


در ادامه گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن ارج نهادن به خدمات هیات پزشکی ورزشی علی الخصوص کمیته مسابقات این هیات، در یک نگاه مقایسه ای ، شرایط حاکم بر مسابقات و تمرینات ورزشی را قبل و پس از ارائه خدمات توسط هیات پزشکی ورزشی مورد نقد و بررسی قرار دادند. ایشان روند رو به رشد خدمات این هیات را مطلوب و شایان تقدیر ارزیابی نموده و از زحمات تمامی همکاران تشکر نمودند.


 


در خاتمه 16 پزشک و پزشکیار نمونه و 10 پزشکیار برتر کمیته مسابقات مورد تقدیر قرار گرفتند.


گزارش تصویری مراسم