یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

به منظور گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و در حمایت از مردم مظلوم غزه انجام گرفت؛

اهدای خون جامعه ورزش و جوانان استان البرز

جمعی از قهرمانان و مسئولان ورزش استان البرز بمنظور گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی به مردم مظلوم و ستمدیده غزه خون اهدا کردند.

 




  • به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان البرز؛ در این مراسم که در روز شنبه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شد مازندرانی مدیرکل صدا وسیمای البرز، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، دکترسید اشکان اردیبهشت رئیس هیات پزشکی ورزشی البرز، حسین قاسمی نژاد معاون منابع انسانی و پشتیبانی، قدرت الله شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان، قاسم پوستین دوز معاون توسعه امور ورزش، مدیران و پرسنل ستادی اداره کل ورزش و جوانان،  جمعی از قهرمان و ورزشکاران استان از جمله مسعود مرادی، بهنام محمودی،علیرضا اکبریان، طاهر داور، خدیجه زینال زاده، محسن بیرانوند و ... با حضور در این مراسم و اهدای خون، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.


     


    در حاشیه این مراسم رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: حمایت از مردم ستمدیده غزه به عنوان یک وظیفه مهم دینی و انسانی مورد توجه تمامی اقشار جامعه قرار گرفته که ورزشکاران و قهرمانان استان نیز همپای دیگر آحاد مردم حمایت از مظلوم را تکلیف خود دانسته و امروز با اهدای خون این امر را ثابت کردند.


     


    وی افزود: این وعده ی خداوند است که ظلم باقی نخواهد ماند و مطمئنا پیروزی نهایی از آن مسلمانان و حق طلبان جهان است.


     


    گل محمدی در پایان اظهار کرد: حمله اسرائیل به مردم بی دفاع و مظلوم غزه و کشتار زنان و کودکان، یک جنگ ساده نیست بلکه این یک نسل کشی و جنایت تاریخی بر ضد بشریت است که امیدواریم با نابودی اسرائیل و همه ظالمان و مستکبران جهان، قدس عزیز را بزودی در آغوش مردم مسلمان و قهرمان فلسطین ببینیم.


     


    گفتنی است این مراسم به همت معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان ، هیات پزشکی ورزشی و سازمان انتقال خون استان البرز صورت گرفت.




  •  


    گزارش تصویری مراسم