سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸

جایگاه دوم گلستان در بین ادارات کل ورزش و جوانان کشور

نتایج ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان استان abcdها در سال ۹۲ از سوی وزارت ورزش و جوانان کشورمان اعلام شد و بر این اساس گلستان در بین ادارات کل برتر ورزش و جوانان کشور در جایگاه دوم ایستاد.

نتایج ارزیابی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها از سوی سیروس احمدی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان اعلام شد و بر این اساس استان‌ها در سه گروه تقسیم‌بندی‌ شده‌اند و گلستان در بین استان‌های گروه دوم در مکان دوم قرار گرفت.


این تقسیم‌بندی بر اساس وسعت استان‌ها، تعداد جمعیت، تعداد شهرستان، تعداد هیئت‌های ورزشی و چند شاخص دیگر صورت گرفته و اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در گروه دوم ادارات برتر کشور رتبه دوم را به خود اختصاص داد، رتبه‌ای که نشان از پیشرفت و تلاش‌های ارزنده در این اداره کل برای رشد و توسعه ورزش و توجه به مسائل جوانان دارد.


بر این اساس در گزارشی که از سوی وزارت ورزش و جوانان در خصوص گروه‌بندی استان‌ها و رتبه‌های آنها ارائه شده،درگروه نخست استان آذربایجان شرقی رتبه نخست و استانهای مازندران و فارس در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و در گروه دوم همدان در جایگاه اول قرار گرفت و تیم گلستان در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم مرکزی رتبه سوم را به خود اختصاص داد و در گروه سوم نیز استان قزوین جایگاه نخست، قم جایگاه دوم، ایلام رتبه سوم را از آن خود کرده‌اند.


ریاست و اعضاء هیات پزشکی ورزشی گلستان این موفقیت بزرگ را به مدیرکل پرتلاش ، کارکنان اداره کل ورزش و جوانان و جامعه ورزش استان تبریک می گویند.


 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.