یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸

دکترنظری مهر:

خدمات هیات پزشکی ورزشی به جامعه ورزش گلستان ستودنی است

نماینده مجلس شورای اسلامی از روند رو به رشد خدمات هیات پزشکی ورزشی استان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی پزشکی ورزشی گلستان، دکترمحمد جواد نظری مهرنماینده مردم غرب استان درمجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه سمینارعلمی پزشکی ورزشی بانوان گفت: توجه به علمی سازی ورزش کشور از اهمیت زیادی برخورداراست و فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های تابعه آن نیز دراین راستا اقدامات خوبی را انجام داده اند.


دکترنظری مهر افزود: برگزاری سمینارهای آموزشی با رویکرد ورزش بانوان نشان از آینده روشن ورزش بانوان کشور می باشد و هیات پزشکی ورزشی گلستان در چند سال اخیر با برگزاری سمینارهای علمی پزشکی ورزشی عملکرد خوبی در ارائه خدمات مطلوب به ورزش استان داشته که این خدمات ستودنی است.


عضوفراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما نیز در مجلس آمادگی آنرا داریم با تصویب قوانین مربوط و تخصیص بودجه در حوزه ورزش بانوان از این قشر بزرگ جامعه حمایت کنیم.


نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:حضوردکترحاکمی نائب رئیس با نوان فدراسیون پزشکی ورزشی در گلستان نشان از تعامل خوب فدراسیون با هیات استان می باشد و امیدواریم این همکاری در آینده توسعه یابد.


وی در خاتمه بیان داشت: مسئولین ورزش کشور و فدراسیونها باید با حضوری قدرتمند در عرصه های جهانی از رشته های مختلف ورزشی کشور حمایت نمایند.


شایان ذکراست درمراسم اختتامیه به مناسبت روز پزشک با اهداء هدیه از دکترلاله حاکمی، دکتر رزفولادی،دکترحمیده ناصری،دکترمحمد جوادنظری مهرودکتربیژن آریا تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.