دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

کارشناس مرکز اطلاع رسانی وزرات ورزش در کرمانشاه :

عملکرد روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی قابل تقدیر است

کارشناسان برجسته وزرات ورزش و جوانان از بخشهای اداری و درمانی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه بازدید و نحوه فعالیت واحد روابط عمومی را بررسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه مسعود شریفی و آهو نظامی از کارشناسان مرکز اطلاع رسانی وزرات ورزش و جوانان که در سفر یک روزه به کرمانشاه به صورت میدانی و از نزدیک فعالیت های حوزه روابط عمومی اداره ورزش و جوانان را بررسی کردند، از واحدهای روابط عمومی برتر هیأت های ورزشی نیز بازدید نمودند.


شریفی در دیدار از هیأت پزشکی ورزشی ضمن تقدیر از فعالیت های ارزنده حوزه روابط عمومی و امور بین الملل فدراسیون پزشکی ورزشی ، برنامه محوری را عاملی مهم در تقویت جایگاه روابط عمومی خواند و اظهار داشت : فعالیت های صورت گرفته در هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه حاکی از تایید این مطلب می باشد و برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی در سنوات اخیر از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در پیشرفت حوزه های استانی بسیار موثر بوده است.


این کارشناس مرکز اطلاع رسانی وزرات که در هیأت پزشکی ورزشی سخن می گفت با فعالیت های صورت گرفته روابط عمومی کرمانشاه در حوزه های سلامت و اطلاع رسانی نیز آشنا شد و بر ضرورت همکاری و تعامل همه جانبه مراکز اطلاع رسانی هیأت های ورزشی با ادارات ورزش و جوانان تاکید کرد.