چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲

برگزاري جلسه بررسي راه‌کارهاي توسعه ورزشکاران سازمان يافته ورزش قم

برگزاري جلسه بررسي راه‌کارهاي توسعه ورزشکاران سازمان يافته ورزش قم

جلسه بررسي راه abcdکارهاي توسعه ورزشکاران سازمان يافته ورزش قم امروز با حضور مدير کل ورزش و جوانان و رئيس هيئت پزشکي ورزشي استان قم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی به همين منظور صبح امروز چهارشنبه دکتر گلفشان مدير کل جمعيت هلال احمر استان که رياست هيات پزشکي ورزشي قم را نيز بر عهده دارد به همراه دبير اين هيئت يعني مهدي علي‌اکبري، در اداره  کل ورزش و جوانان استان حضور يافتند.

در اين جلسه که در دفتر حسن عابدي مدير کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد طرفين پيرامون راهکارهاي افزايش جمعيت ورزشکارن سازمان يافته، مشکلات مربوط به بازرسي از باشگاه‌هاي استان و بحث بيمه ورزشي بحث و تبادل نظر کردند.

در اين جلسه مدير کل ورزش و جوانان استان قم ضمن تقدير از زحمات دکتر گلفشان و هيئت تحت رياست وي يعني هيئت پزشکي ورزشي در ارائه خدمات پزشکي به هيئت‌هاي ورزشي، ورزشکاران و باشگاه‌هاي خصوصي، بر اهميت توجه به بيمه بودن ورزشکاران و بحث خدمات رساني به آنها تاکيد کرد.

همچنين در اين جلسه مقرر شد در اسرع وقت کميته‌هاي تخصصي آسيب‌شناسي بيمه ورزشي در موضوعات مختلف با حضور اعضاي مرتبط از جمله نمايندگان هيئت پزشکي ورزشي استان تشکيل شوند تا مشکلات مرتبط با بحث بيمه ورزشي و ديگر موضوعات لازم  بررسي کارشناسي قرار گيرد.

از جمله مباحثي که در اين جلسه به ميان آمد بررسي تمرکز زدايي مراکز ثبت بيمه ورزشي در سطح شهرستان قم و اطلاع‌رساني مزاياي داشتن کارت بيمه ورزشي براي مخاطبين ورزش استان بود که مقرر شد در اين خصوص جلسه‌اي با تهيه کننده برنامه ورزش استان برگزار شود.