شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳

چاوشیان ارائه کرد:

گزارش عملکرد شش ماهه کمیته خدمات درمانی

مسئول کمیته خدمات درمانی عملکرد این کمیته را تشریح کرد

 


به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان،اکبرچاوشیان در گفتگو با سایت این هیأت به ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه نخست سال جاری پرداخت.


وی آمار ورزشکاران سازمان یافته استان را نزدیک به 45هزار نفر اعلام کرد که نسبت به سال گذشته 5هزار نفر کاهش یافته است و رشته های ورزشی فوتبال،شنا ،همگانی و والیبال و شهرستانهای کرمان،سیرجان و رفسنجان را دارای بیشترین آمار ورزشکاران سازمان یافته دانست.


در بخش دیگری از این گفتگو ،چاوشیان تعداد ورزشکاران آسیب دیده از ابتدای سال تا کنون را 86 نفر ذکر کرد که مبلغی بالغ بر 24میلیون تومان هزینه درمانی دریافت کرده اند و بیشترین آمار را مربوط به رشته ورزشی فوتبال دانست.


چاوشیان همچنین با اشاره به طرح یکساله بیمه ورزشی دراستان ،گفت: 65٪ افراد آسیب دیده ورزشکارانی هستند که در سال 1392کارت عضویت دریافت کرده و در سال جاری دچار آسیب دیدگی شده اند.


برگزاری نشست مشترک با رابطین کمیته خدمات درمانی شهرستانها،روسای هیأتهای همگانی و بازیهای سنتی و بومی محلی و مسئولین آموزش و پرورش از دیگر اقدامات این کمیته در 6ماهه نخست بوده است.


درپایان ،چاوشیان اظهار امیدواری کرد با آغاز سال تحصیلی و همکاری سازمان آموزش و پرورش شاهد افزایش آمار در 6ماهه دوم سال باشیم.