سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷

مدیر کل ورزش و جوانان کرمانشاه :

موفقیت ورزش بانوان در بازیهای آسیایی بسیار چشمگیر بود

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه ضمن تأکید بر لزوم فراهم نمودن امکانات و فضاهای ورزشی مناسب جهت استفاده بانوان ورزشکار، به افتخار آفرینی بانوان در بازیهای آسیایی اشاره کرد و این قهرمانان را شایسته تقدیر ویژه دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه مجتبی جوهری که در جمع مربیان شرکت کننده در دوره آموزشی مکمل های موثر بر عملکرد ورزشی سخن می گفت : نقش تغذیه در بهبود عملکرد ورزشکاران را بسیار مهم ارزیابی نمود و اظهار داشت : مکمل ها نیز بر اساس نیازسنجی و زیر نظر مشاور تغذیه یا پزشک باید مصرف شود و با توجه به سطح فعالیت ورزشکاران حرفه ای باید تجویز شود.


بالاترین مقام اجرایی نهاد متولی ورزش کرمانشاه افزود : فعالیت های هیأت پزشکی و ورزشی در زمینه آموزش و پژوهش بسیار چشمگیر است و این مهم در آموزش مربیان جهت نیل به اهداف پیش بینی شده مبنی بر توسعه ورزش و افتخار آفرینی ورزشکاران در عرصه های مختلف تاثیر گذار خواهد بود.


جوهری استقبال گسترده بانوان و حضور فعال در دوره های آموزشی را بسیار مثبت خواند و اذعان داشت : بانوان ورزشکار با توجه به اینکه امکانات و فضای ورزشی محدودی در اختیار دارند ، در بازیهای آسیایی با مدال آوری و قهرمانی در رشته های مختلف ، مسوولین ورزش را موظف ساختند که توجه بیشتری به بانوان ورزشکار داشته باشند.


مدیر کل ورزش و جوانان به کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز توسط ورزشکاران کرمانشاهی اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون اشاره کرد و کسب این افتخارات را نتیجه زحمات کلیه مربیان و دلسوزان عرصه ورزش دانست و ابراز امیدواری کرد در سنوات آتی شاهد موفقیت بیشتر ورزشکاران باشیم.


شایان ذکر است دوره آموزشی مکمل های موثر بر عملکرد ورزشی روز سه شنبه 15 ام مهر ماه در محل سالن آمفی تئاتر ورزش و جوانان کرمانشاه به مدت یک روز برگزار شد.