جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹

/سمینار سراسری پزشکی ورزشی/

دکتر اسدی: باید شان واقعی جامعه پزشکی ورزشی نهادینه شود

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن تمجید از مدیران پیشین این فدراسیون در سال های گذشته ، بر ضرورت برنامه ریزی و اتخاذ راهکار عملیاتی برای نهادینه کردن شان و منزلت واقعی مجموعه پزشکی ورزشی تاکید کرد.


به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر علیرضااسدی در مراسم افتتاحیه دهمین سمینار سراسری پزشکی ورزشی ایران که صبح امروز در شیراز برگزار شد ، با اشاره به اهمیت خدماتی که در بخش سلامت ارائه می شود، گفت: ضروری است هرجا که فرصتی در زمینه سلامت ایجاد می شود از خادمان این عرصه تقدیر شود و اینجانب نیز به سهم خود از مدیران پیشین فدراسیون پزشکی ورزشی در 9 دوره گذشته که هر کدام به سهم خود خدمات ماندگاری در این عرصه ارائه کرده اند تقدیر کنم و همچنین از تمامی دست اندرکاران ستادی و استانی پزشکی ورزشی که به واقع خالصانه در جهت تامین رضایت خاطر جامعه ورزش کشور گام برمی دارند، صمیمانه قدردانی می کنم.


دکتر اسدی با بیان اینکه مخاطب علم سلامت انسان است و این مهم اهمیت این علم را دوچندان می نماید، گفت:ضروری است برای خادمان این عرصه از نقطه نظر شغلی شان و منزلت واقعی آنها تعریف شود.


وی گفت: درشرایطی که فدراسیون پزشکی ورزشی در عرض دیگر فدراسیون ها قرار دارد و به تمامی بخش های ورزش کشور خدمات ارائه می دهد و با توجه به ظرفیتهای ارزشمند در حوزه خدمت رسانی فدراسیون پزشکی ورزشی دسترسی به جایگاه واقعی در جهت تولید بسته های خدمتی برای گروههای هدف از جمله قهرمانان ملی که در چارچوب سیاستهای مسئولین ارشد وزارت ورزش و جوانان می باشد می توان جایگاه مناسبی برای کلیه خدمتگذاران عرصه سلامت در ورزش تعریف نمود. با توجه به اینکه در هر صنفی مبحث هزینه و درآمد بسیار با اهمیت است به شایسته است شان متولیان سلامت در ورزش بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.


وی با اشاره به سوابق خود در حوزه ورزش قهرمانی از جمله عضویت در تیم ملی فوتبال و همچنین سوابق مدیریتیش در عرصه های گوناگون پزشکی و ورزشی، روزهای خوبی را برای آینده این فدراسیون آرزو کرد.


دکتر اسدی مدیران پیشین فدراسیون را سرمایه های نظام دانست و بر لزوم حفط شان و جایگاه آنان نیز تاکید کرد.