شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹

هیأت پزشکی برگزار می کند :

کارگاه های آموزشی و مشاوره ای روانشناسی ورزشی

با توجه به لزوم افزایش سطح آمادگی روحی و روانی ورزشکاران در راستای بهبود عملکرد و کارایی در میادین رقابتی ورزشی، کارگاه های آموزشی روانشناسی ورزشی در اماکن تمرینی یا باشگاههای ورزشی برگزار می شود.

مسوول کمیته روانشناسی کرمانشاه در گفت و گویی با پایگاه خبری هیأت پزشکی ضمن اشاره به این خبر اظهار داشت : بر اساس تمهیدات اندیشیده شده هم اکنون تمامی درخواست های باشگاهها و هیأت های ورزشی در کلیه سطوح اعم از قهرمانی و همگانی و تیم های حاضر در لیگ های کشور توسط تیم کاری کمیته پوشش داده می شود.


مژگان سعیدی افزود : این کارگاه ها به لحاظ سهولت و تسریع در انجام امور در محل تمرینی یا باشگاههای ورزشی برگزار می شود و علاوه بر این مهم کلیه ورزشکاران دارای کارت عضویت فدراسیون پزشکی ورزشی ( بیمه ورزشی ) می توانند با مراجعه به کلینیک روانشناسی هیأت پزشکی ورزشی به صورت جداگانه از خدمات مشاوره ای همکاران بهره مند شوند.


مسوول کمیته روانشناسی هیأت پزشکی ورزشی بیان داشت: در هفته گذشته کارگاه های مورد نیاز برای هیأت تنیس روی میز، بسکتبال و باشگاه مانیزان برگزار شد و در این کارگاهها مولفه های روانی شامل برانگیختگی، اعتماد به نفس، تصویرسازی ذهنی، مقابله با استرس، اضطراب، توجه و تمرکز و نیز هدف‌گزینی   عنوان اصلی‌ترین و پایه‌ای‌ترین مولفه روانی برای مربیان و ورزشکاران تدریس و ارایه شد.


سعیدی حضور روانشناسان ورزشی مجرب و کارآزموده را در هیأت پزشکی یادآور شد و تاکید کرد : بر اساس تمهیدات اندیشیده شده در راستای توسعه خدمات آموزشی و مشاوره ای در نهاد متولی سلامت ورزش کشور با هدف ارتقاء سطح دانش ورزشکاران و بهبود عملکرد و کارایی در رقابتهای ورزشی، کلیه ورزشکاران تیم های منتخب خارج از نوبت در کلینیک های واحد های مشاوره ای پذیرش خواهند شد.


وی از آمادگی هیأت پزشکی ورزشی جهت ارائه خدمات مشاوره ای به کلیه ورزشکاران در تمامی سطوح خبر داد و گفت : با توجه به لزوم هماهنگی متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر، هماهنگی و تعیین وقت قبلی می توانند با شماره تماس 38355992 داخلی 6 تماس حاصل فرمایند.