یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

حضور موفق بانوان هیأت پزشکی کرمانشاه در نمایشگاه توانمندی زنان غرب

بانوان هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه در بخش های اداری و درمانی در قالب خدمات آموزشی، پزشکی و مشاوره ای حضوری موفق در نمایشگاه منطقه ای توانمندی زنان کشور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هیأت پزشکی در این نمایشگاه که از روز پنج شنبه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی کرمانشاه آغاز شد، خدمات مشاوره و آموزشی در سطح بسیار گسترده ای و به صورت رایگان به مراجعین ارائه شد.


بر این اساس در طول برگزاری نمایشگاه پوستر، بروشور آموزشی و کتب تخصصی پزشکی ورزشی به صورت رایگان توزیع شد که استقبال چشمگیر بازدید کنندگان را به همراه داشت.


پزشک ورزشی، کارشناسان روانشناسی و تغذیه و متخصص حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی با همراهی اعضای کمیته خدمات درمانی ضمن ارائه خدمات مطلوب و مشاوره ای به برگزاری کارگاه در محل نمایشگاه پرداختند.


در این نمایشگاه که با حضور استانهای کرمانشاه، ایلام، همدان، کردستان و لرستان برگزار شد از توانمندی های علمی و پژوهشی زنان دانشگاهی، زنان افتخار آفرین فناور و نوآور در عرصه های آی سی تی، پزشکی ورزشی، زنان حقوقدان و عضو کانون وکلا، زنان فعال در سازمان های غیر دولتی، زنان فعال در عرصه صنعت فرش و ... رونمایی خواهد شد.


در این نمایشگاه برای هر استان ۳۰ غرفه در نظر گرفته شده تا توانمندی های خود را عرضه کنند.


گفتنی است، این نمایشگاه تا ۲۱ بهمن ماه پذیرای علاقه مندان خواهد بود. جهت بازدید از غرفه هیأت پزشکی به سالن اول ، غرفه 1 شیشه ای مراجعه نمایید.


.


برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک فرمایید