شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

سی و پنجمین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی- کرمانشاه/

رسول خادم : عملکرد ستاد پزشکی شایسته تقدیر است

ستاد پزشکی سی و پنجمین دوره رقابتهای بین المللی کشتی جام تختی با راه اندازی کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و واحد فیزیوتراپی و توانبخشی در محل برگزاری مسابقات به کلیه ورزشکاران شرکت کننده خدمات مطلوب درمانی ارائه نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه، رسول خادم رییس فدراسیون کشتی در بازدید از کلینیک پزشکی ورزشی ضمن تقدیر از عملکرد ستاد پزشکی این دوره از رقابتها، توزیع اقلام آموزشی را نیز در این دوره بسیار مناسب دانست و اظهار داشت : این مرکز با توجه به رعایت استانداردهای درمانی، محل مناسب و تجهیزات پیش بینی شده در سطح مطلوبی راه اندازی شده است که شایسته تقدیر می باشد.


در این رقابتها دکتر صادق محبوبی پزشک رسمی اتحادیه جهانی کشتی در سال 2015 نیاز از فعالیت کادر پزشکی ابراز رضایت نمود و بیان داشت : با توجه به نظرسنجی اخذ شده از تیم های ورزشکاران ایرانی و اخراجی کلیه اقدامات درمانی، مشاوره و سیستم پیگیری و ارجاع در سطح مطلوب و استانداردی انجام شده که حاکی از اهمیت والای این مهم در حوزه پزشکی ورزشی دارد.


گفتنی است در طول برگزاری این رقابتها با توجه به خدمات ارائه شده کلیه اقدامات درمانی در کلینیک پزشکی ورزشی محل برگزاری مسابقات انجام شده و برای درمان ارجاع به بیمارستان را نداشته اند.


در سی و پنجمین دوره رقابتهای بین المللی کشتی جام تختی ستاد پزشکی با حضور 4 پزشک متخصص، 2 پزشک ورزشی، 2 فیزیوتراپیست و 12 پزشکیار در شش شیفت کاری از زمان پذیرش و وزن کشی تا اتمام مسابقات به ورزشکاران خدمات درمانی ارائه نمودند.