چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان:

باشگاههای ورزشی بنیادی ترین رکن توسعه ی ورزش هستند / برگزاری این همایش در البرز الگوی سایر استانها شود

دکتر احمدی در اولین همایش فرهنگی باشگاه داران کرج، ضمن بیان این مطلب که باشگاههای ورزشی بنیادی ترین رکن توسعه ی ورزش هستند، برگزاری این همایش در استان البرز را الگویی برای سایر استانها دانست.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان البرز؛ دکتر احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با حضور در اولین همایش فرهنگی باشگاه داران کرج، ضمن قدردانی از برگزاری این برنامه برای اولین بار در سطح کشور اظهار کرد: برگزاری چنین همایش ها  نشست هایی در واقع یکی از هنرهای مدیران ورزش استان و نمایش ظرفیتها و توانمندی هایی است که در کرج برای توسعه ی ورزش وجود دارد.


وی با اشاره به اهمیت توجه به باشگاههای ورزشی گفت: باشگاههای ورزشی به عنوان بنیادی ترین رکن توسعه ورزش می توانند بیشترین تاثیر را در ابعاد مختلف از جمله مسائل فنی، فرهنگی، آموزشی، خدماتی و ... داشته باشند و در صورت ساماندهی صحیح روند خدمت گذاری مسئولین ورزش کشور را نیز بهبود ببخشند.


دکتر احمدی به سخنان رئیس جمهور مبنی بر واگذاری امور ورزش به مردم و بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: دولت به تنهایی نمی تواند ورزش را اداره کند و با توجه به تاکیدات رئیس جمهور، سیاست دولت تدبیر و امید بر این است که اداره ی امورات ورزش به خود مردم و بخش خصوصی واگذار شود و سعی ما نیز بر این است که با برنامه ریزی و تصمیم گیری مناسب این شرایط را هر چه بهتر فراهم کنیم.


وی ادامه داد: 75 میلیون جمعیت ایران نیازمند بهره مندی از موهبت ورزش هستند تا جامعه ای سالم و پویا داشته باشیم و برای تحقق این مهم می بایست نقش پر رنگ تری را به باشگاههای خصوصی در نظر بگیریم.


 


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در پایان اقدام اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در برگزاری این همایش را ارزشمند توصیف کرد و خاطر نشان ساخت: به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج برای برگزاری این همایش تبریک می گویم و امیدوارم این حرکت الگویی برای سایر استانهای کشور شود.