شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

هیأت پزشکی ورزشی برگزار کرد :

آیین باشکوه تجلیل از باشگاهها و هیأت های ورزشی برتر کرمانشاه

هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه بر اساس شاخص های بررسی شده در حوزه تعداد ورزشکاران سازمان یافته و نحوه مبارزه با پدیده شوم و مذموم دوپینگ از برنرین های استان در بخش باشگاهها، هیأت های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها در مراسمی باشکوه تجلیل بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هیأت پزشکی کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم ضمن اشاره به نقش بسیار پراهمیت باشگاههای ورزشی در توسعه همه جانبه ورزش در ابعاد قهرمانی و همگانی ، برنامه های سال 94 نهاد متولی ورزش استان را تشریح نمود و تاکید کرد : ورزش به عنوان مقوله ای فراگیر در جایگاه ویژه ای قرار دارد و در این راستا هیأت های ورزشی به عنوان بازوان توانمند ادارات ورزش و جوانان بایستی به نحوی شایسته در راستای اهداف پیش بینی شده گام بردارند و از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود به شکل کارآمد و اثربخش استفاده نمایند.


جوهری ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در راستای توسعه سلامت جامعه و امکان دسترسی آحاد جامعه ورزش به خدمات درمانی از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه پزشکی ورزشی ابراز رضایت نمود و اظهار داشت : خوشبختانه هیأت پزشکی کرمانشاه در کشور نیز برای پنجمین سال پیاپی در بین برترین ها قرار دارد و برگزاری این آیین تجلیل با حضور گسترده روسای هیأت های ورزشی، باشگاهها و مسوولین مرتبط حاکی همدلی و هم افزایی موثر جهت افزایش آمار تعداد ورزشکاران سازمان یافته به عنوان هدف غایی توسعه ورزش استان است.


مدیر کل ورزش و جوانان همکاری و مساعدت کلیه دستگاههای اجرایی را در نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی با رویکرد سلامت محوری بسیار موثر دانست و گفت : در سال 93 خوشبختانه شاهد تمایل و همکاری اکثر نهادها در این زمینه بوده ایم و امیدواریم این همراهی و همدلی در برنامه های سال آینده نقش پررنگ تری داشته باشد.


دکتر سعید کاظمی رییس هیأت پزشکی ورزشی نیز در ابتدای این مراسم به گسترش شاخص های ارزیابی در حوزه سلامت برای باشگاهها و هیأت های ورزشی اشاره کرد و افزود : در حال حاضر علاوه بر انعقاد تفاهم نامه های آموزشی در سطوح نهادهای دانشگاهی و دیگر سازمان های مرتبط با امر ورزش ، در صدد هستیم با کلیه هیأت های ورزشی همکاری گسترده و موثری در بخش آموزش داشته باشیم به گونه ای که ضمن تضمین سلامت و افزایش و بهبود کارایی ورزشکاران در میادین رقابتی ، از این مهم به عنوان شاخص کیفی در ارزیابی ها علاوه بر شاخص های کمی تعیین شده استفاده کنیم.


دکتر کاظمی استقبال جامعه مربیان و ورزشکاران استان بالخص دانشجویان تربیت بدنی در کلیه مقاطع را از دوره های آموزشی بسیار چشمگیر اعلام کرد و اذعان داشت : با توجه به اهمیت ویژه آموزش برنامه ریزی های این هیأت در این بخش توسعه داشته و در سال 94 تلاش خواهیم کرد بیشترین تأثیر گذاری را شاهد باشیم.


در آیین تجلیل از باشگاههای ، هیأت ها و ادارات ورزش و جوانان زیر در بخش ها و گروههای مختلف تجلیل شد.


در بخش باشگاههای ورزشی به ترتیب بهاران به مدیریت خانم افسانه مرادی، امید به مدیریت آقای علیمراد رنجبر، وحدت به مدیریت آقای بهروز خداکرمیان حائز رتبه های اول تا سوم شدند و باشگاههای شینا، فرهنگ، پارس، آریا، معلم، یگانه زاگرس و موج در جایگاه چهارم تا دهم برترین ها قرار گرفتند.


در گروه اول هیأت های ورزشی ، فوتبال، کشتی ، همگانی، تکواندو و و والیبال به ترتیب اول تا پنجم شدند.


در گروه دوم هیأت بازیهای سنتی و بومی و محلی رتبه اول را کسب کرد.


در گروه سوم هیأت شنا و در گروه چهارم هیأت ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء حائز مقام برتر شدند.


اما در بخش پایانی و شهرستانها بر اساس شاخص تعداد ورزشکاران سازمان یافته تجلیل شدند که قصرشیرین با شاخص 9 و 23 درصد اول ، جوانرود دوم و هرسین و سرپل ذهاب به صورت مشترک سوم شدند.


 


گفتنی است این مراسم روز پنج شنبه 21 ام اسفند ماه در محل سالن آمفی تئاتر حضرت ولی عصر ( عج ) ورزش و جوانان کرمانشاه برگزار شد


   لطفا جهت مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک فرمایید.