دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

سودابه اسکندری تشریح کرد

عملکرد یکساله کمیته بانوان

مسئول کمیته بانوان هیأت پزشکی ورزشی گزارشی از عملکرد سال گذشته این کمیته ارائه کرد.

 


 


به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان،سودابه اسکندری در گفتگو با این سایت آمار ورزشکاران سازمان یافته زن در سال گذشته را 32هزار و 230نفر اعلام کرد که بیش از 35 درصد آمار را شامل میشود .وی تعداد بانوان ورزشکار آسیب دیده را تعداد76 نفر و هزینه درمان پرداختی را بالغ بر 254میلیون ریال اعلام کرد.


 


وی برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای بانوان را از اهم کارهای این کمیته برشمرد و گفت: دوره های مختلف آموزشی از جمله تغذیه بانوان-راههای شادزیستن-حرکات اصلاحی-انتخاب کفش مناسب-آب و الکترولیتها را در سال گذشته با همکاری هیأتها ،باشگاهها و سازمانها و ادارات استان برگزار کرده ودر زمینه برگزاری دوره های مشترک از جمله دوره آموزشی " آشنایی با مکملهای غذایی و مبارزه با دوپینگ"با کمیته آموزش همکاری داشته ایم.


 


همچنین وی بازرسی از باشگاههای مختلف بانوان استان ،صدور کارت صحت و سلامت برای بانوان ورزشکار،تعامل با هیأتهای پزشکی ورزشی شهرستانها را ازدیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.


 


وی در پایان تعامل و همکاری با کمیته بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی ،هیأتهای پزشکی ورزشی سایراستانها،اموربانوان اداره کل ورزش و جوانان و دیگر کمیته های هیأت را مثبت ارزیابی کرد و گفت : تلاش خواهیم کرد در سال جاری زمینه های همکاری را جهت ازائه خدمات به بانوان ورزشکار استان افزایش دهیم.


 


 


 


 


.