دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

جلسه هیات پزشکی ورزشی استان و روسای ادارات ورزش و جوانان مازندران

مجمع هیات پزشکی ورزشی استان و روسای ادارات ورزش و جوانان مازندران اولین جلسه هیات پزشکی ورزشی با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها درسال 94با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل برگزار گردید.

اولین جلسه هیات پزشکی ورزشی با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها درسال 94با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل برگزار گردید.


در ابتدا مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی استان با عملکرد مطلوب و تلاش های وافر جزو بهترین هیات های پزشکی ورزشی استان می باشد، از ریاست هیات پزشکی  و پرسنل تقدیر و قدردانی نمود.


در ادامه معاونین اداره کل ورزش و جوانان ضمن تقدیر و تشکر مسائل راهبردی را در راستای پیشبرد اهداف ورزش استان و بحث آموزش و خدمات درمانی مطرح کردند.


همچنین روسای ادارات با ابراز رضایت از عملکرد چهار ساله اعضای هیات نظرات خود را در خصوص ورزشکاران سازمان یافته  و آسیب دیده بیان کرده و خواستار برگشت درصد بیشتر از فدراسیون به استان شدند.


در پایان دکتر دهقان رییس هیات پزشکی ورزشی استان با بیان اینکه در سال گذشته تعداد ورزشکاران سازمان یافته از مرز 155000 نفر گذشته که رشد 12% را نسبت به سال های قبل داشته است،حاصل زحمات همه ء دست اندر کاران ورزش مخصوصا روسای ادارات ورزش و جوانان دانست و ازآنان تشکر کرد.


دکتر دهقان به پاس قدردانی از زحمات مدیرکل وروسای محترم ادارات ورزش و جوانان لوح یادبودی به همراه هدایاء به مدیرکل و روسای ادارات اهداء کردند که طی چهارسال فعالیت بی وقفه این هیات را همراهی کردند.