سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

با حضور دکتر لاله حاکمی برگزار شد

نشست هم اندیشی کمیته های هیأت پزشکی ورزشی

نشست هم اندیشی مسئولین کمیته های مختلف هیأت با حضور نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی دوشنبه 14اردیبهشت ماه برگزار شد.

 


به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان، در ابتدای این نشست دکتر لاله حاکمی ضمن تقدیر از مسئولین کمیته های مختلف خصوصا کمیته بانوان خواستارتوجه بیشتر به بخش بانوان و ارائه گزارش کمیته ها به تفکیک آقایان و بانوان شد.


درادامه مسئولین هر یک از کمیته های هیأت ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته به بیان مشکلات موجود در کمیته ها پرداختند و خواستار رسیدگی در این زمینه شدند.


همچنین در این نشست محبوبه نژادزمانی مسئول اموربانوان اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیرازهمکاری هیأت پزشکی ورزشی استان ،مواردی را در خصوص ورزش بانوان استان ارائه نمود و خواستار همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی در راه اندازی مرکز حرکات اصلاحی شد.


در ادامه دکتر حسین جمالیزاده ضمن تشکر از تمامی همکاران این هیأت ،خواستار توجه بیشتر فدراسیون به بانوان ورزشکار بخصوص در بحث آموزش شد .


وی در پایان با اشاره به معاینات و صدورکارت صحت و سلامت برای بانوان ورزشکارحاضر درمسابقات،خواستار فراگیر شدن این کارت برای تمامی ورزشکاران قبل از شروع فعالیت ورزشی شد تا از بروز آسیبها و مشکلات احتمالی جلوگیری بعمل آید.


لازم بذکر است دراین نشست دکتر حسین جمالیزاده رئیس هیأت،محبوبه نژادزمانی مسئول اموربانوان اداره کل ورزش و جوانان استان،دکتر فاطمه کریمی افشارنایب رئیس بانوان هیأت و اکبرچاوشیان (دبیر و مسئول کمیته آموزش)،دکتر محمدحسین مصدق(کمیته مسابقات)دکتر مجیداشرف گنجویی(کمیته توانبخشی)دکتر محمدعلی بحرینی(کمیته تغذیه)مریم خائف(کمیته روانشناسی)سودابه اسکندری(کمیته بانوان)و مهین دهقانی(کمیته روابط عمومی)حضور داشتند.