چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵

حیدرزاده خبر داد

مدیر کل اداره ورزش و جوانان از رئیس و نائب رئیس هیات پزشکی ورزشی تقدیر و قدرادانی دانی کرد

از روسا ونواب رئیس هیئت ها از جمله هیات پزشکی ورزشی بدلیل عمکلر خوب و کسب عنوان سوم در رتبه بندی سال 92 و سه سازمان مردم نهاد استان ایلام با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان ایلام ،مراسم تجلیل از رئیس و نواب رئیس هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد فرهنگی فعال استان ایلام با حضور مهندس مروارید استاندار ، کلانتری معاون سیاسی امنیتی استاندار ، رستمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، مدیرکل ورزش وجوانان استان ، فرماندار ایلام و اعضای شورای شهر ایلام و جمعی از مدیران کل و مسئولین ستادی اداره کل درتالار وزنه بردای برگزار شد.
در این مراسم که به دلیل مصادف شدن با وفات حضرت زینب (س) به صورت تجلیل و بدون جشن برگزار شد مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ضمن خیر مقدم به مهمانان این مراسم گفت : هدف از این مراسم تقدیر و تشکر از روسا و نواب رئیس هیاتهای ورزشی استان است که بدون هیچ چشم داشتی و برای فرزندان این استان برنامه ریزی و تلاش میکنند .
وی افزود : ایلام جمعیتی بالغ بر 600 هزار نفر دارد که با این جمعیت حدود 320 هیئت ورزشی در سطح استان و شهرستان ها فعال هستند که بدون هیچ چشم داشت مادی با عشق و علاقه به فعالیت می پردازند .
حیدرزاده با ارائه ی گزارشی از فعالیت ها و موفقیت های سال 93 اشاره کرد : در سال گذشته ورزشکاران استان ما 388 عنوان انفرادی در مسابقات کشوری 122 مدال طلا ، 97 مدال نقره و 169 مدال برنز را کسب کردند ، وهمچنین در مسابقات آسیایی 22 بار پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آوردند و 5 مدال خوشرنگ جهانی نیز حاصل تلاش آنان بوده که باعث افتخار استان و کشور است.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان همچنین تصریح کرد : در سال گذشته ما 95 جشنواره ، نمایشگاه و همایش به مناسبت های مختلف برگزار کرده ایم که البته سیاست مدیریتی بنده دادن اطلاعات آماری نیست بلکه بر مبنای رصد فعالیت های گذشته و بالا بردن عملکرد مجموعه ی اداره ی کل ورزش و جوانان است و بالاترین عملکرد رضایت مندی مردم است.
حیدر زاده از زحمات آقای مروارید استاندار ایلام تشکر کرد و تاکید کرد : آقای مرواید از بدو ورودشان به استان ایلام توانسته اند گام های بسزایی در راه ورزش استان بردارند و بخش بزرگی از مشکلات مالی ورزش و جوانان را مرتفع کردند .
حیدزاده در پایان گزارش خود از سال 93 از بازدید مناطق محروم استان اطلاع داد که مشکلات آنها رصد شده است و کارگروه هایی برای استعداد یابی و برطرف کردن مشکلات شهرستان ها و مناطق محروم تشکیل شده اند .
مدیر کل امور ورزش و جوانان درباره ی رویکرد سازمان درسال 94 گفت و افزود : ما امسال در بحث سلامت جامعه و ورزش های همگانی با شعار همدلی و همزبانی کوشا خواهیم بود ، چون سلامت کشور ما در گرو سلامت تک تک افراد جامعه است .
مدیر کل از برگزاری مراسمی جهت تجلیل از قهرمانان استانی ، ملی و بین المللی و هیئت های برتر در اواخر اردیبهشت ماه خبر داد و در پایان این سخنرانی از هیئت های ورزشی در مشارکت برای ترویج ورزش همگانی و سلامت استانمان دعوت به عمل آورد.
در ادامه ی مراسم مهندس مروارید استاندار ایلام به ارائه سخن پرداخت و درباره ی ارزش ورزش گفت : در جامعه ی امروز که به سمت ماشینی شدن می رود ، جامعه ی ما و خصوصا جوانان ما به ورزش نیاز دارند.
مروارید در ادامه افزود : در طول سالیان ورزش ها متنوع شده اند و می توان گفت ورزش های بومی هم مثل ورزش های جهانی تقویت شده است و حتی ورزش های بومی ما به مرور زمان بین المللی شده و از مسئولین و رئیس هیئت ها تقاضا دارم به بحث ورزش بومی بیشتر توجه داشته باشند چرا که جزئی از فرهنگ و ارزش ما محسوب می شود .
استاندار ایلام از هدف تشکیل هیئت ها گفت و اشاره کرد : هدف این است که پتانسیلی که در بین مردم و گروه ها هست به واسطه ی هیئت ها گردهم جمع بیایند و استعداد ها جذب و توانمندیها معرفی بشوند.

مهندس مروارید از فعالیت هیئت ها و توانایی آن ها در جذب بودجه سخن گفت و اشاره کرد : هر هیئت مزد تلاش خود را برداشت می کند و ما دیده ایم که هیئتی که تلاش بیشتری میکند بودجه ی بیشتری میتواند برای فعالیت های خود دریافت کند.
مروارید در پایان این سخنرانی با تشکر از میزبانی های مسابقات ملی در استان ایلام و همچنین دعوت از کوهنوردان سراسر کشور در سال گذشته گفت : امیدوارم بتوانیم مسابقات کشوری را به استانمان هدایت بکنیم تا مهمانان ما با ما و طبیعت و فرهنگ ما آشنا شوند و ماهم در این ارتباطات چیزهای جدیدی یاد بگیریم . روبروی ما سه استان عراقی هست که ما می توانیم به صورت چند جانبه در رفت و آمد باشیم و ورزشمان را رشد بدهیم.
در پایان این گردهمایی از روسا ونواب رئیس هیئت ها از جمله هیات ها از جمله هیات پزشکی ورزشی بدلیل عمکلر خوب و کسب عنوان سوم در رتبه بندی سال 92 و سه سازمان مردم نهاد استان ایلام با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.