دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

دکتر حسین جمالیزاده:

دربحث پیشگیری و درمان کارهای خوبی انجام داده ایم

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان فعالیتهای انجام شده در حوزه درمان را رضایت بخش دانست.

 


 


دکتر حسین جمالیزاده در گفتگویی با سایت خبری هیأت گفت: درجامعه ما اکثرمردم و ورزشکاران،فدراسیون و هیأت پزشکی ورزشی را در بحث بیمه ورزشی و کارت بیمه ورزشی می شناسند و این در صورتی است که هیأت پزشکی ورزشی رسالتی به مراتب بالاتر اینها راداراست.


وی گفت: ماباید بیشتر به بحث پیشگیری و آموزش بپردازیم و باید طوری حرکت کنیم که تمرکزما بر روی بیمه ورزشی نباشد کما اینکه هیأت استان این مهم را درک و سالهاست که برنامه خود را در بحث آموزش افزایش داده است.


وی ادامه داد: کار در بحث آموزش باعث کاهش آسیبها و برای آینده هیأت و ورزشکاران مثمر ثمر خواهدبود.


دکتر جمالی زاده افزود:متولی بحث پزشکی ورزشی ،فدراسیون پزشکی ورزشی است.


وی گفت: در بحث درمان و پیشگیری در سال گذشته کارهای خوبی انجام داده ایم.وی استفاده از پتانسیل دانشگاه های استان،تعامل با هیأتهای ورزشی ،باشگاهها و اداره کل ورزش و جوانان ،تعامل با ادارات آموزش و پرورش رایکی از راههایی دانست که باعث توسعه برنامه های هیأت پزشکی ورزشی میشود و عنوان نمود: بایدآمار بیمه ورزشی را از طریق ورزشکاران ادارات بالا ببریم.


دکتر حسین جمالیزاده در بخش دیگری از صحبتهای خود به پرداخت هزینه های درمانی اشاره و افزود: اگربخواهیم راندمان کاری و رضایت مشتری که رضایت ورزشکاران و جامعه هدف را داشته باشیم باید پرداخت هزینه های درمانی با سرعت بیشتری انجام شود.


وی پیشگیری را یکی از برنامه های اصلی هیأت عنوان نمود و افزود:باید در بحث پیشگیری با آموزش و پرورش تعامل خوبی برقرار کنیم تا بتوانیم با استفاده از آموزشهای لازم به پیشگیری بسیاری از آسیبهای ورزشی بپردازیم.