دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱

با آغاز طرح حمایت از ورزش همگانی :

مشاوره تغذیه ورزشی در ایستگاههای ورزش صبحگاهی کرمانشاه ارائه می شود

با توجه به ضرورت و اهمیت ویژه ورزش صبحگاهی در ایجاد نشاط و شادابی با رویکرد توسعه سلامت برای آحاد جامعه ، مشاوره های تخصصی در زمینه های سلامت بانوان، تغذیه ورزشی و پیشگیری از آسیب ها با محوریت هیأت پزشکی ورزشی در ایستگاههای ورزش و سلامت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری هیأت پزشکی ورزشی ، سارا مرادی مشاور تغذیه گفت : با حضور در ایستگاه ورزشگاه کارگران ضمن برگزاری کلاس آموزشی با موضوع تغذیه ورزشی و ارائه مباحثی در خصوص نقش تغذیه در سلامت و بهبود عملکرد جسمی و روحی ، اصول تغذیه قبل ، حین و بعد از تمرینات صبحگاهی، با تشکیل پرونده سلامت یک ارزیابی کامل از کلیه شرکت کنندگان انجام و برای ارائه خدمات بیشتر به کلینیک تغذیه هیأت پزشکی معرفی شدند.


مرادی ضمن تاکید بر توسعه آموزش در راستای گسترش حوزه پزشکی ورزشی و امکان بهره مندی کلیه ورزشکاران از خدمات مشاوره ای اظهار داشت : بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال مشاورین هیأت پزشکی ورزشی به صورت داوطلبانه به ایستگاههای ورزش و سلامت و ورزشهای صبحگاهی مراجعه و خدمات مشاوره ای لازم در بخش تغذیه ورزشی را ارائه خواهند نمود.


وی از تعامل و همکاری مناسب با کلیه هیأت های ورزشی، نهادها و سازمانها در برگزاری دوره های آموزشی به عنوان دیگر رویکرد کمیته تغذیه جهت توسعه آموزش یاد کرد و افزود در این راستا هم خوشبختانه بر اساس تقویم سالیانه دوره های آموزشی مدون و مستمر در استان و با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار خواهد شد.


این کارشناس ارشد تغذیه ورزشی در خاتمه از مربیان و علاقه مندان به همکاری در قالب این طرح درخواست کرد در صورت تمایل نسبت به انجام هماهنگی با کمیته تغذیه هیأت پزشکی از طریق شماره تماس 08338355992 داخلی 3 اقدام فرمایند.