دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

روابط عمومی هیات خبر داد

عصر روز یکشنبه بیست و هفتم اردبیهشت ماه با حضور مقام ارشد استان و سایر مسئولان ستادی از ورزشکاران مدال آور جهانی ، آسیایی و بین اللملی استان ایلام تجلیل بعمل آمد


در این مراسم پرشور که با حضور گسترده هیات پزشکی ورزشی وهیاتهای ورزشی و ورزشکارن انجام گرفت مدیر کل اداره ورزش و جوانان ایلام بیان داشت : ایلام در زمینه های مختلف دارای پتانسیل ها وظرفیت های زیادی است که می توان این استعداد ها را برای توسعه و ارتقای ورزش استان به کار برد.

بهروز حیدرزاده افزود: در نقاط مختلف استان به ویژه روستا های دور افتاده افراد دسترسی چندانی به تجهیزات ورزشی و امکانات مورد نیاز برای ورزش ندارند و شرکت های فعال و بخش خصوصی بایستی به این امر مهم توجه کرده و اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات ها را برای توسعه ورزش استان یاری دهند.

وی اظهار کرد: یکی از مشکل های اصلی ورزشکاران نداشتن شغل یا امنیت اقتصادی بعد از پایان دوران قهرمانی است که با حمایت استانداری و دستگاه های اجرایی این مشکل می تواند در مسیر تعدیل و رفع قرار گیرد.

در این همایش که در تالار وزنه برداری شهر ایلام با حضور جمعی ازورزشکاران استان برگزارشد، از 13 هیات ورزشی موفق، 95 ورزشکارمدال آور، تعدادی از باشگاه های فعال ورزشی و یک خیرحامی ورزش استان و مروارید استاندار ایلام به علت حمایت همه جانبه از ورزش استان تقدیر قدردانی شد.

سال گذشته ورزشکاران استان موفق به کسب هشت مدال جهانی، 30 آسیایی و 400 کشوری شدند.