سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

در یزد برگزار شد;

نشست تخصصي روابط عمومي هاي ورزشي استان يزد با سخنرانی ریاست هیأت پزشکی ورزشی

نشست تخصصي روابط عمومي abcd abcdهاي هيات ورزشي استان يزد با حضور "مازيار ناظمي" رييس مركز اطلاع‎‎رساني و روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مازيار ناظمي  در اين نشست كه در محل هتل والي يزد با حضور روساء، دبيران و مسئولان هيات‎‎ها و باشگاه‎‎هاي ورزشي استان برگزار شد، افتخار وزارت ورزش در دولت يازدهم را برگزاري آزاد انتخابات روساي فدراسيون‏‏ها ذكر كرد و گفت: خوشبختانه اين عملكرد يك نگاه و حس اميدوارانه‎‎اي را در هيات‎‎هاي استاني ايجاد كرده است.


وي با اشاره به ظرفيت‎‎هاي اقتصادي و صنعتي استان يزد و با تاكيد بر نقش ورزش در ايجاد نشاط اجتماعي و وفاق ملي، اين سئوال را مطرح كرد كه سرمايه‎‎هايي كه روزي ورزشكاران استان را به رقابت‎‎هاي ليگ برتر مي‎‎فرستاد و  30 هزار جوان حاضر در ليگ‎‎هاي برتر كشور را در يزد ميزباني مي‎‎كرد، امروز در كجا هزينه خواهد شد؟


ناظمي همچنين با باين اين كه وظيفه رسانه نقد است، تاكيد كرد: اما اين نقد بايد منصفانه باشد و در آن به مصلحت كشور نيز انديشيد.


اين مسئول در پايان نيز توجه روابط عمومي‎‎ها و مسئولان ورزش را به نظرات مردم به عنوان حاكمان اين انقلاب جلب كرد و گفت: بايد افكار عمومي و درخواست‎‎هاي مردم را با جديت در برنامه‏‏‌هاي خود لحاظ كنيم.


"عباسعلي رضايي" معاون نيروي انساني و تحول اداري استاندار يزد هم در اين مراسم از روابط عمومي‏‏‌ها به عنوان قلب تپنده هر سازماني ياد كرد و گفت: توسعه و پيشرفت هر سازمان يا كشوري مديون روابط عمومي پويا و فعال خود است.


وي نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در حوزه روابط عمومي‏‏ها را مغفول خواند و بر استفاده از آخرين تكنولوژي‎‎هاي ارتباطي در حوزه روابط عمومي‏‏ها تاكيد كرد.


رضايي به نقش ورزش علاوه بر پر كردن اوقات فراغت، به عنوان يك ركن اساسي در ساير حوزه‎‎ها مانند حوزه سلامتي اشاره كرد و بر توسعه بيش از پيش ورزش استان تاكيد كرد.


"مسعود شريعتي" مدير كل ورزش و جوانان استان هم با قدرداني از فعاليت‎‎هاي روابط عمومي‎‎هاي ورزشي استان در رابطه با انعكاس اخبار اين حوزه، خواستار مساعدت ورزش و جوانان در تامين امكانات اين بخش براي اقدامات موثرتر روابط‎‎عمومي‎‎ها شد.


وي با اشاره به فعاليت 47 هيات ورزشي در استان يزد، روابط عمومي ورزش و جوانان استان را در زمره سه استان برتر كشور براساس ارزيابي‏‏هاي وزارت ورزش و جوانان خواند.


شريعتي در بخشي از سخنانش به تلاش براي تدوين سند توسعه جامع ورزش استان اشاره كرد و گفت: اين سند با مشاركت هيات‏‏هاي ورزشي استان در حال تدوين است و اميدواريم اجراي آن راهگشاي توسعه ورزش اين ديار در تمامي رشته‏‏ها  و حوزه‏‏ها باشد.


وي همچنين با تاكيد بر اهميت توسعه ورزش به ويژه در بحث همگاني، از برگزاري جشنواره فيلم سه دقيقه با ورزش در سه بخش آماتوري، حرفه‎‎اي و فيلم نامه نويسي در همين راستا خبر داد.


اين مسئول همچنين از اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه سمن‏‏ها خبر داد و گغت: متاسفانه علي رغم تلاشهاي خوبي كه با امكانات و هزينه‎‎هاي اندك در اين تشكل‎‎هاي مردمي انجام مي‎‎شود، كمتر فعاليت‎‎ها اين بخش ديده مي‎‎شود و بايد روابط عمومي‎‎هاي اين حوزه نيز تقويت شود.


دكتر "حميدرضا فلاح نژاد" رييس هيات پزشكي ورزشي استان نيز به نمايندگي از روساي هيات‎‎هاي ورزشي با اشاره به اهميت كار روابط عمومي‎‎ها، اين حوزه را يك حوزه تخصصي دانست كه علي رغم امكانات بسيار اندك در حوزه ورزش استان يزد خوب عمل كرده است.


وي بر تقويت سيستم روابط عمومي‏‏‌هاي ورزشي استان تاكيد كرد و افزود: تقويت روابط عمومي‏‏‌ها منجر به نمود بيشتر عملكرد ورزش و  جوانان استان مي‎‎شود.


گفتني است؛ در پايان اين مراسم از پورتال جديد اداره كل ورزش و جوانان استان يزد نيز با حضور رييس مركز اطلاعرساني و روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان رونمايي شد.