چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

معاون وزرات ورزش در بازدید از هیأت پزشکی کرمانشاه تبیین کرد؛

نقش برنامه های آموزشی و آگاه سازی در راستای مبارزه با دوپینگ

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزرات ورزش و جوانان در جریان سفر یکروزه به کرمانشاه از هیأت پزشکی ورزشی بازدید و اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش و پژوهش را قابل ستایش دانست.

به گزارش پایگاه خبری هیأت پزشکی کرمانشاه دکتر عبدالحمید احمدی ضمن بازدید از ساختمان اداری ، کلینیک های تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی و توانخبشی کرمانشاه با روند فعالیت های این هیأت و چگونگی ارائه خدمات تشخیصی، درمانی و مشاوره ای به ورزشکاران تحت پوشش آشنا و از ظرفیت های موجود در کرمانشاه ابراز رضایت نمود.


معاون فرهنگی ، آموزش و پژوهش با حضور در کلینیک های تخصصی هیأت پزشکی نحوه ارائه خدمات درمانی را به لحاظ کمی و کیفی را مطلوب ارزیابی نمود و خواسته هیأت پزشکی کرمانشاه را مبنی بر توسعه فضای فیزیکی با لحاظ داشت قابلیت ها و ظرفیت های موجود بسیار پراهمیت و قابل پیگیری دانست.


دکتر احمدی در ادامه بر ورزش سالم و عاری از دوپینگ اشاره و عنوان داشت : با باشگاههای متخلف در زمینه توزیع و فروش داروها و مکمل های غیر مجاز در سراسر کشور برخورد و متخلفین به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.


دکتر احمدی بر توسعه مباحث آموزشی و پژوهشی در راستای مبارزه با پدیده شوم و مذموم دوپینگ اشاره کرد و اظهار داشت : با مشارکت رسانه های دیداری و شنیداری و آگاه سازی و آموزش این امید وجود دارد که به سمت ورزش پاک و عاری از دوپینگ بالخص در بخش قهرمانی و قدرتی پیش رفته و جامعه ای سالم و سلامت در ورزش داشته باشیم.