چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی الگویی برای سایر استان‌ها است

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اقدامات هیئت پزشکی خراسان رضوی را مشهود دانست و آن abcdرا الگویی برای سایر استان abcdها بیان کرد وی با بیان اینکه هیئت پزشکی ورزشی خراسان رضوی جزء فعالترین هیئت abcdهای فعال ما در کشور است، ادامه داد: هر استانی که برنامه abcdهای خراسان رضوی را پیگیری کند در زمینه پزشکی ورزشی موفق خواهد شد.

محمد تقی خانی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت تعامل هیئت خراسان رضوی با فدراسیون بسیار خوب بوده و همکاری خوبی در حال حاضر وجود دارد که این امر بسیار خوبی برای این هیئت در استان است.


وی با بیان اینکه هیئت پزشکی ورزشی خراسان رضوی جزء فعالترین هیئت‌های فعال ما در کشور است، ادامه داد: هر استانی که برنامه‌های خراسان رضوی را پیگیری کند در زمینه پزشکی ورزشی موفق خواهد شد.


وی با بیان اینکه در ملاقات روز شنبه با گودرزی وزیر ورزش و جوانان قطعا از توان و ظرفیت خراسان رضوی خواهم گفت خاطرنشان کرد: هر استانی که برنامه‌های خراسان رضوی را در حوزه پزشکی ورزشی پیگری کند موفق خواهد شد.


تقی خانی افزود نباید به بهانه نبود اعتبار و منابع پیشرفت نکرد باید برنامه ریزی کرد و به بهانه نبود اعتبار و منابع نمی‌شود پیشرفت نکرد و با برنامه ریزی می‌توان به اهداف والایی رسید در حال حاضر با توجه به اقدامات استان و بازدید اینجانب از مجموعه ورزش استان موفقیت‌های خراسان رضوی نشان از فعالیت تیمی مدیریت با درایت در ورزش استان است.


سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی همدلی و همفکری را مهمترین دلیل موفقت خراسان رضوی دانست و عنوان کرد: تمامی وظایف فدراسیون پزشکی  ورزشی توسط هیئت خراسان رضوی در استان اجرایی شده است که امیدواریم این روند در سایر استان‌های کشور اتفاق بیافتد.