شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

سایت هیأت پزشکی ورزشی استان حائز رتبه عالی شد.

در ارزیابی عملکرد سال 1393سایتهای استانی،سایت هیأت پزشکی ورزشی رتبه عالی را کسب کرد.

 


 


 


به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان کرمان، نشست مدیران روابط عمومی هیأتهای پزشکی ورزشی 7مردادماه در دفترامورمشترک فدراسیون های ورزشی برگزار شد. در بخش پایانی این نشست که با حضور دکتر رضا سعیدی، دبیر فدراسیون، ابوالفضل جمشیدیان سرپرست کمیته اداری پشتیبانی و عبدالرضا نباتچیان  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فدراسیون برگزار شد، از برترین ها تجلیل به عمل آمد.


 نباتچیان در این بخش اظهار کرد: با عنایت به این نکته که حاصل ارزیابی فعالیت هیات های استانی مختلف بسان دیگر کمیته های فدراسیون در بخش روابط عمومی و امور بین الملل نیز در آینده ای نزدیک به شکل مفصل ارائه می شود ، لیکن بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سایت های استانی پزشکی ورزشی که بر پایه متغیرهای کمی و کیفی چون ارزش محتوی، کیفیت تنظیم خبر، تکمیل لینک های مربوطه، کمیت و کیفیت تصاویر و استمرار در امر بروز رسانی سایت ، هشت سایت  حائز امتیاز عالی و هفت سایت  شایسته تقدیر شناخته شدند.


او گفت: در این میان برترین ها با توجه به میانگین ماهانه انتشار اخبار آنها به این شرح تجلیل شدند:آذربایجان شرقی(رضا محرم زاهی) با میانگین انتشار12.5خبر در ماه ، کرمان(مهین دهقان) با میانگین11.5خبر در ماه اصفهان(مهدی محمدی) با میانگین انتشار10.91خبر در ماه ، فارس(محمدرضا اوجی) با میانگین انتشار16.25 خبر در ماه ، گلستان(احسان عامری) با میانگین انتشار12.66خبر در ماه، قزوین((آذر عبدی) با میانگین انتشار 10.33خبر در ماه ، یزد(فرزانه صادقیان) با میانگین انتشار10.5خبر درماه ، وخوزستان(لیلا فرهادی) با میانگین انتشار9.2خبر در ماه به عنوان برترین سایت های استانی معرفی شدند.


 ضمن اینکه سایت های البرز(حسین بهزادی)،ایلام(فرزاد حیدرزاده) ،چهار محال و بختیاری(فروغ رضا پوریان) ،سمنان(سمانه یادآفرین) ،کرمانشاه(وحید خسروی) با ،گیلان(نگین نیک روش) و مرکزی(نسترن ریحانی) شایسته تقدیر شناخته شدند.


نکته: رده بندی فوق کیفی بوده و تمامی استان های در یک سطح مورد تجلیل قرار گرفته اند و در درج اسامی آنها هیچ اولویت وجود ندارد.