شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

دکتر اردیبهشت رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز باقی ماند

در جلسه مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان البرز با اعتماد حداکثری اعضای این مجمع، دکتر سیداشکان اریبهشت برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز در سمت خود ابقا شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان البرز مجمع انتخاباتی این هیات صبح روز شنبه دهم مرداد ماه در محل سالن کنفرانس مجموعه میلاد کرج برگزار گردید. این مراسم با حضور دکتر تقی خانی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، دکتر سعیدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و معاونین و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان و همچنین اعضای مجمع که در بین آنها چهره های شاخصی چون دکتر حسین علیزاده، پهلوان ابراهیم جوادی، دکتر بهنام محمودی و... به چشم می خوردند، تشکیل شد.


در ابتدای جلسه پس از خیرمقدم دبیر مجمع، دکتر تقی‌خانی در سخنانی به نقش و جایگاه ویژه‌ی پزشکی ورزشی در بالا رفتن سطح سلامت جسمی و روانی جامعه اشاره کرده و مسئولیت ها و توانمندی های جامعه پزشکی ورزشی را برشمرد.


پس از آن دکتر ناصرملی دبیر مجمع با نشان دادن آمار، اطلاعات و نمودارهای کامل، به ارائه گزارش عملکرد سال 93 هیات پزشکی ورزشی استان البرز و عملکرد مقایسه‌ای آن با چهار سال گذشته پرداخت.


در بخش بعدی جلسه رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان به بیان شرایط گذشته و حال هیات پزشکی ورزشی استان البرز پرداخته و انتظارات خانواده ورزش استان را از مجموعه فدراسیون و هیات پزشکی ورزشی عنوان نمود.


سخنران بعدی برنامه تنها کاندیدای حاضر در این مجمع انتخاباتی دکتر اردیبهشت بود. ایشان ضمن اظهار این نکته که از اینکه به عنوان تنها کاندیدا در انتخابات شرکت می کند بسیار ناخشنود است و تمایل داشته است که کاندیداهای دیگری هم در انتخابات شرکت می جستند، به ارائه برنامه های خود برای چهار سال آتی در صورت انتخاب مجدد پرداخت.


در قسمت بعد رای گیری بین اعضای صاحب رای مجمع برگزار گردید که از بین 14 رای ماخذه، دکتر سیداشکان اردیبهشت با 13 رای برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز در سمت خود ابقا گردید. همچنین اعضای مجمع به ایشان اختیار دادند تا در صورت صلاحدید نسبت به اعمال تغییرات در کادر اجرایی هیات اقدام نمایند.


در ادامه جلسه چند نفر از اعضای مجمع نیز نقطه نظرات خود را اعلام نمودند. آقایان دکتر علیزاده، دکتر محمودی و محبی از اعضای مجمع بودند که در این قسمت سخنرانی داشتند.


درپایان با سخنرانی و جمع بندی مباحث توسط آقای دکتر سعیدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی جلسه مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان البرز در سال 94 به کار خود پایان داد.


 


گزارش تصویری مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان البرز