سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

دکتر اردیبهشت در مراسم حمایت از بیت ا.. عباسپور حضور شرکت نمود

مراسم حمایت مادی و معنوی از بیت ا... عباسپور قهرمان ارزنده و افتخارآفرین بدنسازی و پرورش اندام با حضور جمعی از مسئولین، ورزشکاران، هنرمندان و اقشار مختلف مردم در کرج برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان البرز؛ این مراسم با حضور ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، حمید حیدر خانی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان، دکتر سیداشکان اردیبهشت رئیس هیات پزشکی ورزشی استان، علیرضا حیدری نایب رئیس فدراسیون کشتی، اعضای شوای اسلامی شهر کرج، اعضای مجمع امور صنفی و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران در تالار آرش کرج برگزار شد.


در این مراسم که جهت حمایت مادی و معنوی از بیت ا... عباسپور قهرمان البرزی بدنسازی و پرورش اندام جهان انجام گرفت، مبلغ 430 میلیون تومان برای کمک در هزینه های درمانی و هدیه به این ورزشکار ارزنده و افتخار آفرین جمع آوری شد.


شایان ذکر است بیت ا... عباسپور قهرمان البرزی بدنسازی و پرورش اندام جهان که بیش از 23 عنوان قهرمانی در رقابتهای مختلف آسیایی، بین المللی و جهانی را در کارنامه خود دارد، چندی پیش به بیماری نادر واسکولیت (التهاب و ورم رگ‌های خونی) دچار و هم اکنون در بیمارستان بستری می باشد.


هیات پزشکی ورزشی استان البرز برای این قهرمان ارزنده آرزوی سلامتی و بهبودی کامل می نماید.