سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷

دوره آموزشی ماساژ ورزشی در کرمانشاه؛

ارائه شیوه های نوین آموزشی در مباحث تئوری و عملی

بر اساس تقویم کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون پزشکی ورزشی، 73 امین دوره آموزشی ماساژ ورزشی به میزبانی کرمانشاه از روز شنبه 10 ام مرداد ماه آغاز و تا 15 ام در محل سالن آمفی تئاتر بانک صادرات ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه در این دوره آموزشی مباحث روز ماساژ ورزشی  بر اساس سرفصل های تدوین شده و با تدریس اساتید مجرب و آموزش دیده فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه می شود و شرکت کنندگان در قالب کارگاه های تئوری و عملی آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت.


وحید خسروی دبیر هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه از ارائه شیوه های نوین آموزشی اساتید این دوره در راستای ایجاد شرایطی برای یاگیری موثر و مفید  خبر داد و اظهار داشت : با توجه به نقش ماساژ ورزشی در حوزه سلامت، پیشگیری از آسیب های ورزشی و تاثیر گذاری در بهبود عملکرد ورزشکاران در زمان تمرین و میادین رقابتی،  مطالب آموزشی با رویکردی جدید در کارگاهها ارائه شد و امید است شرکت کنندگان ضمن موفقیت در آزمون پایانی با ورود به عرصه خدمات رسانی به ویژه در بخش درمان به صورتی کاملا علمی زمینه ساز توسعه سلامت و دستیابی به کارایی بالاتر ورزشکاران با بهره مندی از فواید حضور در این دوره شوند.


خسروی افزود : در این دوره با توجه به محدودیت ثبت نام تعداد 40 نفر از استانهای اصفهان، فارس، خوزستان، آذربایجان غربی، همدان، کردستان، ایلام و کرمانشاه  بر اساس اولویت پذیرش و برای رشته های غیر مرتبط نیز دوره پیش نیاز برگزار شد که خوشبختانه شاهد همگنی لازم درسطح دانش شرکت کنندگان هستیم.


دبیر هیأت پزشکی ورزشی از برگزاری دوره های آموزشی آب درمانی و تیپینگ در مهر و آبان خبر داد و افزود : هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه علاوه بر رسالت تعیین شده نهاد متولی سلامت در حوزه پزشکی ورزشی و درمانی با تاکید بر ارائه خدمات پزشکی ورزشی به آحاد جامعه ورزش، دستیابی به بالاترین حد سلامت و کارایی و پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی،  همواره بر نقش پراهمیت آموزش در راستای توسعه همه جانبه ورزش تاکید داشته و کلیه دوره های مرتبط در حوزه پزشکی ورزشی را بر اساس نیاز سنجی از جامعه مخاطب ورزش و نهادهای دانشگاهی برگزار خواهد کرد. علاقه مندان با توجه به پیش ثبت نام های صورت گرفته و محدودیت کلاسها می توانند جهت کسب اطلاعات لازم با شماره تماس 38355992 داخلی 8 تماس حاصل فرمایند و یا به کمیته آموزش هیأت پزشکی واقع در بلوار شهید بهشتی استادیوم آزادی مراجعه نمایند.


لازم به ذکر است آزمون تئوری و عملی پایانی دوره براساس تقویم کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون  روز جمعه 23 ام مرداد ماه برگزار خواهد شد. 


برای مشاهده گزارش تصویری کلیک فرمایید