شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳

استاندار گلستان خواستار شد؛

راه اندازی کلینیک فیزیوتراپی در گنبد

استاندار گلستان بر ضرورت تعامل بیشتر اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی استان با فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی پزشکی ورزشی گلستان، دکترتقی خانی سرپرست فدراسیون، دکترسعیدی دبیرفدراسیون، اشکانی مدیراموراستانها فدراسیون، دکترطیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان، دکترآیت اللهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان، دکتردهقان رئیس و رشیدی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان مازندران روز چهارشنبه 14 مرداد با حضور در محل دفترکاردکترحسن صادقلو استاندارگلستان با ایشان دیدار کردند.


دراین دیداراستاندارگلستان از سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی به گرمی استقبال کرد.


استاندارگلستان ضمن قدردانی از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: با توجه به استعدادهای خوبی که ورزش استان دارد لازمست که علاوه بر مرکز استان با پیگیری مسئولین فدراسیون،اداره کل و هیات، یک کلینیک فیزیوتراپی با تجهیزات کامل در شهرستان گنبد احداث شود تا زمینه ارائه بهترخدمات درمانی به ورزشکاران شرق استان نیز فراهم شود.


دکترصادقلو همچنین ضمن اعلام آمادگی استانداری جهت هرگونه همکاری با فدراسیون،خواستار تعامل بیش از پیش بین فدراسیون پزشکی ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی استان شد.


دکترتقی خانی نیز از آمادگی فدراسیون پزشکی ورزشی جهت برطرف کردن نیازهای هیات پزشکی ورزشی استان از جمله تجهیزات مورد نیاز کلینیک فیزیوتراپی هیات خبرداد.


دکترطیبی نیز گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان جهت تعامل و همکاری با فدراسیون و هیات استان آمادگی کامل دارد.


دکترآیت اللهی رئیس هیات به ارائه گزارشی از عملکرد هیات پزشکی ورزشی استان پرداخت.


درپایان این دیدار ضمن صرف ناهارکاری، استاندار گلستان با اهداء هدایائی به سرپرست، دبیر و مدیراموراستانها فدراسیون از حضور آنها در استان تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.