شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸

دکتر حسین جمالیزاده درنشست سالیانه مسئولین کمیته خدمات درمانی:

هیأتهای پزشکی ورزشی حامی و پشتیبان تمامی هیأتهای ورزشی هستند

رئیس هیأت پزشکی ورزشی در نشست سالیانه مسئولین کمیته خدمات درمانی هیأتهای پزشکی ورزشی سراسر استان نقش هیأتهای پزشکی ورزشی را متفاوت از سایر هیأتها و حامی و پشتیبان آنها دانست.

 


 


 


به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان،در نشست سالیانه مسئولین کمیته خدمات درمانی هیأتهای پزشکی ورزشی سراسر استان که پنجشنبه 15مردادماه در سال اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد،دکتر حسین جمالیزاده ضمن اشاره به ماهیت و نقش فدراسیون پزشکی ورزشی و هیأتهای پزشکی ورزشی گفت: وظیفه هیأتهای پزشکی ورزشی تنها صدور کارت عضویت کمیته خدمات درمانی نیست بلکه آموزش ورزشکاران در تمامی زمینه بخصوص درزمینه پیشگیری از آسیبهای ورزشی و همچنین مبارزه با دوپینگ و آشنایی با مکملهای ورزشی یکی از وظایف مهم هیأتها می باشد .


وی خواستار تعامل و همکاری بیشترهیأتهای پزشکی ورزشی استان با دانشگاهها و مراکز آموزش عالی جهت آموزش و ارتقای سطح دانش ورزشکاران و مربیان شد و همچنین به آمادگی هیأت پزشکی ورزشی استان جهت همکاری و اعزام مدرس به شهرستانها اشاره کرد و گفت : هیأت استان آمادگی دارد تا دوره های مختلف آموزشی را در تمامی شهرستانها برگزار نماید.


در ادامه این نشست به بررسی مشکلات و مسائل موجود در صدور کارت عضویت کمیته خدمات درمانی و همچنین بررسی اسناد پزشکی ورزشکاران آسیب دیده پرداخته شد و شرکت کنندگان با نحوه صحیح تکمیل پرونده ها و مدارک درمانی آشنا شدند.


درقسمت دیگری از این نشست سودابه اسکندری مسئول کمیته بانوان و همچنین نماینده ستادنظارت برسلامت باشگاهها توضیحاتی در خصوص بازرسی از باشگاهها و همچنین مباحث مربوط به کمیته بانوان ارائه نمود.


همچنین در پایان این نشست از کمیته های برتر خدمات درمانی تقدیر شد.