شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

دکتر حاکمی در نشست با مسئولان دانشکده پیراپزشکی مطرح کرد؛

حمایت فدراسیون از طرح های تحقیقاتی با رویکرد پزشکی ورزشی

فدراسیون پزشکی ورزشی از طرح های تحقیقاتی با موضوعات پزشکی ورزشی حمایت می کند.

به گزارش روابط عمومی پزشکی ورزشی گلستان، نشست مشترک دکتر لاله حاکمی نائب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی با دکترعلی اصغرآیت اللهی رئیس، فوزیه بخشا مدیرگروه رشته هوشبری و احسان عامری کارشناس اموردانشجوئی دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.


دراین نشست دکتر حاکمی ضمن تقدیر از تعامل خوب دانشکده پیراپزشکی با هیات پزشکی ورزشی گفت: استان گلستان با دارا بودن پزشکان متخصص و مجرب خدمات ارزنده ای رابه جامعه ورزش ارائه کرده است و از آنجائی که تعامل با مراکز دانشگاهی از اولویت های فدراسیون می باشد، فدراسیون از طرح های تحقیقاتی که با رویکرد پزشکی ورزشی باشد استقبال و حمایت میکند.


نائب رئیس بانوان افزود: دانشکده پیراپزشکی از ظرفیت های قابل توجهی در امور آموزشی و پژوهشی برخوردار است و امید داریم که همکاری بین دانشکده و هیات پزشکی ورزشی استان بیش از پیش گسترش یابد.


دراین نشست دکترآیت اللهی رئیس دانشکده پیراپزشکی گفت: همواره سعی مان بر این بوده که بتوانیم با استفاده از امکانات دانشکده و اداره کل ورزش و جوانان خدمات خوبی را جامعه ورزش و همکاران دانشگاه ارائه دهیم.


همچنین بخشا مدیرگروه رشته هوشبری اظهارداشت: گروه هوشبری دانشکده نیز با دارا بودن اعضاء هیات علمی مجرب آمادگی آنرا دارد که در مباحث آموزشی و پژوهشی به هیات پزشکی ورزشی کمک کند.


عامری کارشناس اموردانشجوئی دانشکده نیز گزارشی از حوزه کاری خود ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.