دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

در کرمانشاه برگزار شد :

دوره آموزشی روانشناسی ورزشی ویژه ورزشکاران منتخب تیم کبدی

کمیته روانشناسی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه در راستای تحقق اهداف برنامه ریزی های شده مبتنی بر حمایت همه جانبه از ورزش قهرمانی ، در قالب برگزاری دوره های آموزشی، مشاوره های گروهی و فردی از تیم های منتخب و حاضر در لیگ های کشوری حمایت می نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هیأت پزشکی نسرین نازیی، مدرس و مشاور روانشناسی ورزشی به ارائه شیوه های نوین آموزشی و کاربردی جهت افزایش عملکرد و کارایی ورزشکاران در میادین رقابتی و قهرمانی اشاره کرد و اظهار داشت : تیم کبدی بانوان کرمانشاه به مدت دو ماه با همکاری با کادر مربیگری تیم تحت پوشش خدمات گروه روانشناسی قرار گرفته و خوشبختانه دیروز با اقتدار به مرحله نهایی هشتمین دوره لیگ برتر کبدی بانوان کشور صعود کرد.


این مشاور روانشناسی ورزشی افزود : در این دوره ها علاوه بر مباحث تئوری شامل انگیزش، هدف ، توجه و تمرکز، هیجان و خلاقیت و استرس، تکنیک های عملی با حضور ورزشکاران جهت ایجاد تمرکز، غلبه بر استرس و نحوه تصویر سازی ذهنی زیر نظر سایر مدرسین دوره ها و در حین تمرینات انجام شد.


نازیی تمرکز بر ایجاد هماهنگی و افزایش مهارتهای گروهی را خاطرنشان ساخت و افزود : ایجاد تصویری مطلوب از هدفی روشن در قالب یک فعالیت تیمی مورد توجه قرار گرفت و مهارتهای لازم جهت حضور موفق یک تیم آموزش داده شد.


شایان ذکر است هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه با دارا بودن امکانات و تجهیزات مناسب در کلینیک های تخصصی پزشکی ورزشی، فیزیوتراپی و بخش های ارتوپدی، پزشک ورزشی، گوش ، حلق و بینی، پزشک ورزشی، کلینیک تغذیه و روانشناسی ، حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی ، واحد استعدادیابی و معاینات سلامت به علاوه خدمات همه روزه سرم تراپی، نوار قلب و ...  به کلیه ورزشکاران در سطوح همگانی و قهرمانی خدمات مطلوب درمانی با تعیین وقت قبلی از طریق شماره تماس 38355992 داخلی 6  ارائه می نماید. و در راستای تعامل و همکاری مطلوب با هیأت ها و باشگاههای ورزشی برای کلیه تیم های منتخب و ورزشکاران ملی پوش قبل از اعزام به رقابتها و اردوهای ورزشی در قالب پروتکلی مشخص خدمات درمانی و مشاوره ای ارائه می نماید که لازمه این مهم انجام هماهنگی از طریق تیم ها، باشگاهها و هیأت های ورزشی برای ورزشکاران حاضر در رقابت های داخلی و خارجی می باشد.