یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

دبیر هیات پزشکی کرمانشاه اعلام کرد؛

استقبال گسترده ورزشکاران از خدمات کلینک های هیأت پزشکی

دبیر هیأت پزشکی ورزشی ضمن اشاره به خدمات متنوع این هیأت در راستای دستیابی آحاد جامعه ورزش به خدمات درمانی و ارتقای سلامت جامعه میزان استقبال ورزشکاران را از کلینیک های تخصصی بی نظیر دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فدراسیون پزشکی ورزشی وحید خسروی به لزوم پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی اشاره کرد و اظهار داشت : هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه به عنوان نهاد متولی سلامت در استان از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود جهت ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران استفاده می نماید و هم اکنون با حضور کادر درمانی مجرب و کارآزموده در بخش های ارتوپدی، پزشک ورزشی، مشاوره تغذیه و روانشناسی، کلینیک تخصصی فیزیوتراپی و توانبخشی، حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ، واحد استعدادیابی و معاینات سلامت به علاوه خدمات همه روزه سرم تراپی، نوار قلب  بر اساس برنامه موجود در سایت ( قابل مشاهده برای کاربران ) خدمات مطلوب درمانی ارائه می نماید.


دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه گفت : توسعه فضاهای فیزیکی بخش های درمانی و اداری در اولویت برنامه ریزی های هیأت قرار دارد و امید است با نگاه حمایتی مسوولین فدراسیون و ورزش و جوانان تا پایان سال شاهد شروع عملیات اجرایی توسعه این بخش ها باشیم.


وی تصریح کرد: میزان استقبال از این خدمات به حدی است که دست کم در چهار روز از هفته که تداخل خدمات تخصصی وجود دارد شاهد هجوم ورزشکاران رشته های مختلف باشیم  و در حالی که با توجه به این استقبال ارائه خدمات با تعیین وقت قبلی انجام می شود، به نظر می رسد مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون پزشکی ورزشی باید توسعه زیرساخت های این هیات را مد نظر قرار دهند.


قابل ذکر است کلیه ورزشکاران با ارائه کارت عضویت فدراسیون پزشکی ورزشی ( بیمه ورزشی ) می توانند با تعیین وقت قبلی از طریق شماره تماس 38355992 از خدمات بهره مند شوند. 


برای مشاهده گزارش تصویری کلیک فرمایید