دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

با همکاری هیات پزشکی گیلان برگزار شد؛

نشست هم اندیشی علمی – پژوهشی منطقه 2 ایران در رشت

نشست هم اندیشی علمی - پژوهشی اداره ورزش و جوانان منطقه2 کشور روز شنبه 11 مهرسال جاری با همکاری هیأت پزشکی ورزشی استان در رشت برگزار شد.


به گزارش سایت خبری هیات پزشکی ورزشی استان گیلان، سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش های وزارت ورزش و جوانان کشور در این نشست، تدوین و ارایه پژوهش های ورزشی استان ها را یکی از اهداف برگزاری این جلسه عنوان کرد و گفت: در نشست امروز مقاله های علمی پژوهشی گیلان ارائه خواهد شد.


محمدرضا فضلی افزود: در نشست بعدی، مقاله های علمی و پژوهشی سایر استان ها نیز ارائه و تمامی مقاله ها را منتشر خواهیم کرد.


مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در ادامه این نشست گفت: خوشبختانه سطح تحصیلات جامعه ورزش گیلان بالاست و اکنون در بخش پژوهش نیز از فعالیت های افراد بسیار مجرب و ارزشمندی بهره مند هستیم.


مسعود رهنما افزود: تولید علم و استفاده از علم به خوبی در گیلان انجام می شود و دلیل آن نیز رتبه ورزشی بسیار خوبی است که در اختیار داریم.


وی ادامه داد: در بخش مطالعات علمی پژوهشی نیز استان گیلان شرایط بسیار مناسب و خوبی دارد و امیدواریم طرح های ارایه شده توسط این استان در بخش علمی پژوهشی مثتمر و مفید باشد


مسئول مرکز مطالعات و پژوهش راهبردی ورزش و جوانان استان گیلان، دبیرهیات پزشکی ورزشی استان و دبیر این نشست نیز گفت: طی چهار سال گذشته تاکنون 12 طرح تحقیقاتی و پژوهشی توسط این مرکز در استان گیلان انجام شده که سه طرح در این نشست ارایه می شود که البته هر 12 طرح کاربردی است.


سیدرضا رحیمی مقدم اضافه کرد: تدوین برنامه راهبردی گردشگری ورزشی استان، بررسی عوامل استرس زای شغلی مربیان ورزشی و میزان اثرگذاری آنها بر کیفیت عملکرد مربیان و همچنین بررسی عوامل موثر بر افزایش سن ازدواج جوانان استان گیلان ، سه طرحی است که در این نشست ارائه می شود.


وی ادامه داد: برای اولین بار است که نشست علمی پژوهشی ورزش و جوانان کشور در استان گیلان برگزار می شود و در نشست های بعدی نیز عملیاتی کردن این طرح های پژوهشی را نیز ارایه خواهیم داد.


در این نشست یک روزه مسئولان علمی پژوهشی اداره های ورزش و جوانان استان های گیلان ، اردبیل ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و زنجان حضور داشتند.



.