سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

جلسه نواب رئیس هیئت پزشکی ورزشی با هیئت های ورزشی استان

جلسه نواب رئیس هیئت پزشکی ورزشی با هیئت های ورزشی استان

جلسه نواب رئیس هیئت های ورزشی با هدف بررسی خدمات بیمه ورزشی و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان قم این جلسه که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد راهکارها و ارائه خدمات پزشکی بانوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت..
این جلسه با حضورحسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان، دکتر گل فشان رئیس هیئت پزشکی ورزشی، لیلا عنبری رئیس گروه ورزش بانوان ، نواب رئیس و مسئول کمیته روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی و 25 نفر از نواب رئیس هیئتهای ورزشی برگزار شد.


حسن عابدی در این جلسه عنوان کرد کلیه برنامه های ورزشی بایستی با ارائه کارت بیمه ورزشی توسط ورزشکاران برگزار شود و پزشک یاران بایستی به این موضوع توجه ویژه داشته باشند ایشان از هرگونه راهکار و پیشنهادی در خصوص توسعه ورزش بانوان استقبال کرد و اطلاع رسانی خدمات بیمه ورزشی را در قالب بروشور به کلیه ورزشکاران استان را خواستار شد.
ایشان از هیئت های که در 6 ماهه اول سال 94 مدالهای خوبی را توسط ورزشکارانشان کسب نمودند تقدیر نمود و عنوان کرد هیئت های که با افزایش مناسبی در بیمه شدگان ورزشی مواجه شوند مورد تقدیر اداره کل قرار خواهند گرفت.


در ادامه این جلسه خانم عنبری رئیس گروه ورزش بانوان ، خدمات ورزشی را نیاز بانوان دانست و کمک به ورزش بانوان را در گروی جدی گرفتن موضوعات این جلسات دانست.
در ادامه این جلسه نواب روسای هیئت های ورزشی به موضوعات مختلف در ابعاد بیمه و خدمات پزشکی از جمله مشکلات ، راهکارها و پیشنهادات موثر در این ضمیه پرداختند


این جلسه که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد با رویکردی بر واکاوی راهکارها در ارائه کاربردی تر خدمات پزشکی در بخش بانوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت