چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

/ مجمع فدراسیون پزشکی و بازوان اجرایی فدراسیون/

دکتر آیت الهی: انتخاب رئیس فدراسیون تمرکز و آرامش در ارائه خدمات را به دنبال دارد

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان با توجه به در پیش بودن مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی در روز چهارشنبه 6 آبان ماه دیدگاه های خود را دراین خصوص تشریح کرد.

دکتر علی اصغر آیت الهی در گفت وگو با سایت خبری هیات ضمن تقدیر از تصمیم وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در چند سال اخیر هیات های ورزشی استانها در راستای عملیاتی کردن اهداف فدراسیون پزشکی ورزشی و در چارچوب وظایف و اختیارات تعریف شده گام های خوبی در جهت ارائه خدمات درمانی و آموزشی به جامعه ورزش برداشته اند.
دکترآیت اللهی افزود: بی تردید در جهت تعامل بهتر با مدیران کل استانها و در بحث سیاستگزاری و ارتباطات کلان با وزیر ورزش و جوانان لازم است که رئیس فدراسیون انتخاب شود و فدراسیون پزشکی ورزشی همسو با سیاستهای دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش و جوانان و در راستای همکاری گسترده تر با فدراسیون های ورزشی با آرامش خاطر اقدامات لازمه را انجام دهد.
وی افزود: ما نیز ضمن استقبال از تعیین تکلیف ریاست فدراسیون، آمادگی خود را جهت تعامل و همکاری هرچه بیشتر و بهتر با مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام داشته و از تمامی ظرفیت و امکانات موجود در استان جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه بزرگ ورزش استفاده می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.