پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

دکتر فلاح نژاد: مدیرت پایدار حق فدراسیون پزشکی ورزشی است

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان یزد برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی را به فال نیک گرفت و اطمینان داد اعضای مجمع بهبترین تصمیم را برای چهارسال آینده فدراسیون می گیرند.

 دکتر حمیدرضا فلاح نژاد در گفت وگو با سایت خبری هیات با اشاره به برگزاری  مجمع انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی (چهارشنبه-6 آبان ماه) اظهار کرد: برگزاری انتخابات پزشکی ورزشی می تواند چراغ جاده موفقیت ورزش کشور را روشن نگه دارد چرا که مجموعه پزشکی ورزشی به واقع هموار کننده راه قهرمانی ها و افتخارآفرینی های ورزش کشور است و این نکته به خوبی در مجموعه ورزش کشور جا افتاده است.


 وی برخی کارکردهای فدراسیون پزشکی ورزشی را مورد اشاره قرارداد و گفت: این مجموعه سبب ارتقاءروند سلامتی ورزشکاران و بهبود سازماندهی ورزش قهرمانی کشور می شود و در یک کلام می توان گفت فدراسیون پزشکی ورزشی تضمین کننده سلامت ورزش بوده و شایستگی و حق این مجموعه داشتن مدیریت پایدار به منظور پیشبرد اهداف و برنامه های آن است.


دکتر فلاح نژاد گفت: همواره در کنار تیم های ورزشی اعم از باشگاهی و ملی به خوبی نقش مجموعه پزشکی نمایان است ، درباره مجمع فدراسیون گفت: بی تردید مجمع فدراسیون پزشکی ورزشی مجموعه ای متشکل از متخصصان این حوزه است و بهترین تصمیم را برای چهارسال آتی فدراسیون اتخاذ خواهد کرد.