یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

ارائه خدمات مشاوره ای روانشناسی ورزشی در ایستگاههای ورزش صبحگاهی کرمانشاه

با توجه به ضرورت و اهمیت ویژه ورزش صبحگاهی در توسعه ورزش همگانی ،ایجاد نشاط و شادابی با رویکرد توسعه سلامت برای آحاد جامعه، مشاوره abcdهای تخصصی در زمینه های روانشناسی و تغذیه ورزشی توسط مشاورین خبره و متخصص هیأت پزشکی ورزشی به صورت داوطلبانه در ایستگاه abcdهای ورزش و سلامت ارائه می abcdشود.

   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هیأت پزشکی کرمانشاه مژگان سعیدی اظهار داشت : با حضور در ایستگاه ورزش شهرداری ورزشگاه کارگران ضمن برگزاری کلاس آموزشی با موضوع روانشناسی ورزشی در قالب برنامه زمان بندی و بر اساس نیازسنجی صورت گرفته برای  ورزشکاران مباحثی در خصوص استرس، اضطراب و راههای مقابله با آن، توجه وتمرکز ارائه شد و نقش روانشناسی ورزشی در تدوام تمایل به انجام فعالیت ورزشی و   بهبود عملکرد جسمی و روحی در صبحگاهی تشریح شد . ضمناً با تشکیل پرونده سلامت یک ارزیابی کامل از کلیه شرکت کنندگان انجام و برای ارائه خدمات بیشتر به کلینیک های تخصصی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه معرفی خواهند شد.


 


مسوول کمیته روانشناسی هیأت پزشکی کرمانشاه ضمن تاکید بر توسعه آموزش در راستای گسترش حوزه پزشکی ورزشی و امکان بهره مندی کلیه ورزشکاران از خدمات مشاوره‌ای اظهارکرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال مشاورین هیأت پزشکی ورزشی به صورت داوطلبانه به ایستگاه های ورزش و سلامت و ورزشهای صبحگاهی مراجعه و خدمات مشاوره ای را در بخش روانشناسی ارائه خواهند کرد.


 


وی از تعامل و همکاری مناسب با کلیه هیات های ورزشی، نهادها و سازمانها در برگزاری دوره‌های آموزشی به عنوان دیگر رویکرد آموزش در حوزه پزشکی ورزشی یاد کرد و افزود: در این راستا خوشبختانه بر اساس تقویم سالیانه دوره های آموزشی مدون و مستمر در استان و با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار خواهد شد.


 


این کارشناس از مربیان و علاقمندان به همکاری در قالب این طرح درخواست کرد در صورت تمایل نسبت به انجام هماهنگی با کمیته روانشناسی ورزشی هیأت پزشکی از طریق شماره تماس 08338355992 داخلی 3 اقدام و یا به صورت حضوری در روزهای شنبه، سه شنبه و پنج شنبه به کلینیک مشاوره واقع در استادیوم آزادی مراجعه نمایند.


برای مشاهده گزارش تصویری کلیک فرمایید