دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

/مجمع فدراسیون پزشکی و بازوان اجرایی فدراسیون/

دکتر حق شناس:این انتخابات می تواند گامی نو برای تحولی بزرگ باشد

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گیلان گفت: اهمیت بالای وظایف فدراسیون پزشکی ورزشی که نقش اصلی و اساسی آن پشتیبانی و حمایت ورزشکارن است ، انتخاب فرد شایسته را برای چنین مجموعه بزرگ را دشوار تر می سازد.

 


دکتر محمد حق شناس در آستانه مجمع انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی(چهارشنبه-6 آبان) به سایت خبری هیات گفت: قطعا پس از برگزاری انتخابات 6 آبان و تعیین فرد برجسته و لایق برای این مسئولیت بزرگ در جهت پیشبرد برنامه های گسترده فدراسیون پزشکی ورزشی گامی نو و تحول عظیم برپا خواهد شد. به واقع این مجمع می تواند گامی بزرگ برای رسیدن به اهداف بزرگ فدراسیون باشد بنابراین تمامی تلاش اعضای مجمع انتخاب درست و مناسب در شان فدراسیون پزشکی ورزشی است.


 


وی در ادامه با اشاره به نقش تاثیر گذار هیات های استانی در موفقیت فدراسیون ، گفت: با توجه به تلاشهای صورت گرفته از سوی هیات های استانی در راستای عملیاتی کردن اهداف فدراسیون پزشکی ورزشی و در چارچوب وظایف و اختیارات تعریف شده گام های خوبی در جهت ارائه خدمات درمانی و آموزشی به جامعه ورزش برداشته شده  و لازم است رئیس فدراسیون انتخاب شود تا این تعامل و همکاری دوسویه هرچه بیشتر و بهتر ادامه یابد.


 


 رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گیلان گفت: برگزاری انتخابات را در حال حاضربهترین تصمیم در مجموعه ورزش کشور است. امید است که با برگزاری انتخابات باردیگر انرژی وانگیزه  بیشتر در راستای موفقیت های کلان برای مجموعه پزشکی ورزشی فراهم شود.