پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹

توسط هیات پزشکی ورزشی استان البرز انجام شد؛ پوشش پزشکی اولین فستیوال ملی فوتبال پایه دختران کشور

اولین فستیوال ملی فوتبال پایه دختران کشور به میزبانی استان البرز در مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار کوهسار آغاز شد و هیات پزشکی ورزشی استان البرز به شکل کامل اقدام به پوشش پزشکی این فستیوال نمود.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان البرز این فستیوال با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال، دکتر علیزاده رئیس آکادمی ملی فوتبال، الهه عرب عامری مسئول کمیته بانوان فدراسیون و جمع دیگری از مسئولان فوتبال و ورزش کشور و استان البرز در مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار کوهسار استان البرز افتتاح گردید.  


کمیته مسابقات هیات پزشکی ورزشی استان البرز با برقراری و تجهیز درمانگاه اورژانس و استقرار پزشک مستقر و مقیم به صورت شبانه روزی و با در اختیار قرار دادن دو دستگاه آمبولانس و نیز با پوشش مسابقات در شش زمین به صورت همزمان با به کار گیری تیم پزشکی مجزا برای هر زمین، توانست به شکلی مطلوب این فستیوال را پوشش پزشکی دهد که در نوع خود بی نظیر می نمود.


شایان ذکر است در حاشیه  برگزاری افتاحیه ی این فستیوال در مراسمی نمادین پیراهن تیم ملی بانوان به خواهر شهیدان فهمیده اهداء شد.


 این فستیوال با شرکت 26 تیم در رده ی نونهالان زیر 12 سال، از صبح روز دوزادهم آبان ماه با ورود تیم ها و برگزاری کلاس های آموزشی آغاز شده و تا عصر روز پنج شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه یافت.


 


برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید